עמותות וארגונים חברתיים הפועלים להובלת שינוי חברתי או קידום מטרות חברתיות וציבוריות, מתנהלים בעידן של היום גם בזירת הרשת באמצעות שיווק דיגיטלי. כיום, הרגולציה והוראות החוק בנושא של שיווק ושליחת הודעות פרסום מטילות חובות ואיסורים רבים על כל משווק, גם כאשר מדובר בעמותה או מלכ"ר. לצד זאת, לעמותות יש היום מגוון רחב של כלים שיווקיים הייחודיים ומותאמים לעולם של המגזר השלישי, והם לא ניתנים לעסקים וגופים מסחריים. הדוגמה המובהקת לכך, היא המענק שניתן על ידי גוגל לעמותות שעומדות בכללים ובקריטריונים בשווי של 10,000 $ לכל חודש. במפגש נלמד כיצד להגיש בקשה לקבלת מענק מגוגל ואת האופן שבו ניתן לצמצם סיכונים של תביעות בשל משלוח דברי פרסום לצורך קידום מטרות העמותה ולהמשיך לשווק באופן התואם את דרישת החוק. בנוסף, המפגש יאפשר לכם לרכוש ידע ולהכיר מקרוב את הכלים השיווקיים המותאמים לצרכים של עמותות ובעיקר את כלי השיווק השימושי ביותר של גוגל שהיא מציעה היום. |