אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן
If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


שלום רב,
עם סיום שנת הלימודים תשע"ט אני שמח לחלוק אתך פעילויות שונות שהתבצעו לאחרונה והביאו את קרן אתנה ותכניותיה לשיאים חדשים. המון תודות על תמיכתך.

הנס של בוריס
אנו מביאים את סיפורה המרגש של המורה מורן סיון מבית הספר עופרים בחיפה, על ילד עם צרכים מיוחדים בשם בוריס (שם בדוי), שהאייפד שינה את חייו. מילד שהסתובב בכיתה כשהוא מתוסכל ובוכה, הפך בוריס לילד שמתקשר, מביע את עצמו ולומד באמצעות האייפד, נכנס ליוטיוב ומוצא בעצמו שירים שהוא אוהב, ואף למד מאגר נכבד של מלים באנגלית. הוא הפך לאחד התלמידים החכמים בבית הספר.
לקריאת הסיפור המלא של בוריס לחצו כאן. 

מורן סיון, בי"ס "עופרים" חיפה

23,400 מורות, מורים וגננות קיבלו עד כה "ארגז כלים דיגיטלי"
23,400 מורות, מורים וגננות , ב - 1981 בתי ספר וגני ילדים ב-153 רשויות מקומיות ברחבי הארץ המלמדות כ- 560,000 תלמידות ותלמידים, קיבלו עד היום מקרן אתנה "ארגזי כלים דיגיטליים" הכוללים מחשב נייד, מדפסת, הכשרה מקצועית של 120 שעות הדרכה ,3 שנות אחריות ותמיכה טכנית ,גמול השתלמות, מקרן ואינטרנט אלחוטי בכל כיתה .
בשנה"ל תש"פ מתוכננים להצטרף לתכניות השונות של קרן אתנה במסגרת תכנית "ארגז כלים דיגיטלי" כ- 3,000 מורות, מורים וגננות.
לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן 

שותפי התכניות של קרן אתנה, המורות, המורים והגננות

אירוע התרמה שנתי - קרן אתנה חוגגת בת מצווה  

הכרה בינלאומית
הצלחתה של קרן אתנה הביאה להכרה בינלאומית בפעילותה, כולל קבלת מעמד של יועץ מיוחד מהמועצה הכלכלית והחברתית של האו"ם (ECOSOC), וקבלת חברות במועצה הבינלאומית לחינוך פתוח וחינוך מרחוק (ICDE). ארגון אונסקו המליץ על יישום תכניותיה של קרן אתנה במדינות נוספות, בהתבסס על היכרותו עם הקרן.
הוזמנתי להרצות אודות הצלחת תכניותיה של הקרן בשורה של כנסים בינלאומיים של האו"ם בתחום הטכנולוגיה בחינוך, שנערכו באירופה, אפריקה וסין.

כנס ארגון TEPE שנערך בקרקוב
בחודש מאי 2019 הוזמנתי להרצות על פעילותה של קרן אתנה וההצלחה של התכנית של הקרן בתחום החינוך המיוחד והניסים שקרו לילדים עם מוגבלויות בכנס של ארגון TEPE שנערך בקרקוב, פולין.
TEPE (Teacher Education Policy in Europe)  היא רשת אקדמית המאגדת מחנכי מורים, חוקרי חינוך, קובעי מדיניות, מורים ומתרגלים מאירופה ומקומות נוספים לדון ולזהות מרכיבים מרכזיים התורמים לחיזוק החינוך למורים ולאיכות מקצועיות של מורים בבתי ספר.
להלן פרסום על הרצאתו של בן-ארי באתר הארגון שארגן את כנס TEPE  לקריאת הפרסום לחצו כאן
לקריאת הכתבה במלואה לחצו כאן 

אורי בן-ארי מרצה בכנס TEPE

כנס של האו"ם על זכויות אנשים עם מוגבלויות
בחודש יוני השתתפתי בכנס השנתי של האו"ם על אנשים עם מוגבלויות, שנערך במטה האו"ם בניו-יורק. הכנס נערך במסגרת המועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC), שבה משמשת קרן אתנה כיועץ מיוחד. בכנס השתתפו נציגי מדינות שונות ונציגים של ארגונים לא ממשלתיים מכל רחבי העולם.
לכתבה במלואה לחצו כאן 

אורי בן-ארי בכנס של האו"ם על זכויות אנשים עם מוגבלויות

אורי בן-ארי עם מיכאל בראור, יועץ לזכויות אדם ועניינים סוציאליים במשלחת הישראלית לאו"ם

תכניות לשנה"ל תש"פ 
במהלך שנה"ל תש"פ אנו מתכננים להמשיך ולהעניק לפטופים ואייפדים למורות, מורים וגננות במסגרת תכניותיה השונות של הקרן. הדבר מתאפשר בזכות תרומתם של השותפים האסטרטגיים של קרן אתנה: בנק מסד, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, הקרן המשפחתית של סילבן אדמס, , מגבית קנדה, השותפים והתורמים הנוספים לתכנית, והרשויות המקומיות.
אני מבקש ממך להעביר את המסמך הזה לכל מי שיכול להיות מעוניין להשתתף בתכנית מחשב נייד לכל מורה בישראל, כגון ראשי רשויות מקומיות, מנהלות ומנהלי אגפי חינוך, מנהלות ומנהלי בתי ספר, מורות ומורים, וכמו כן תורמות ותורמים, מתנדבות ומתנדבים וכל מי שרוצה לסייע לנו ולתרום להמשך הצלחת התכנית.

אם ברצונך לתרום להעצמת המורים בישראל נא ללחוץ כאן. כל תרומה בכל סכום תתקבל בברכה

תודה רבה על המשך תמיכתך במשימה של העצמת המורות והמורים בישראל.

אורי בן-ארי
נשיא ומייסד קרן אתנה


להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן
If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

נשלח באמצעות ITnewsletter  |  This newsletter was sent using ITnewsletter