אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


 

התגעגענו! שימו לב - הופעות שישי עוברות לשעה 14:00, פתיחת הדלתות עדיין בשעה 12:00 ואפשר לבוא לאכול צהריים לפני המופע, המקומות שתזמינו באתר נשמרים עד השעה 13:00. חברים, לוח הופעות סיוון-תמוז תש"פ בנולה סוקס לפניכם, בטוחים שתיהנו מכל רגע! נתראה בקרוב - צוות הפאב

היפ סווינג נונט - תשיעיית סווינג

תשיעיית נגנים שנולדה מתוך אהבה לסווינג, במוזיקה ובריקוד. הנונט שם לו למטרה להחיות על הבמה את הקסם של מועדוני הריקודים בניו יורק של שנות הארבעים, ומציג בחן קטעי סווינג ובלוז בעיבודים מקוריים.

על הבמה: תמר שרק בשירה, אייל אייזיק בסקסופון אלט וקלרינט, נדב בן-עוזר בסקסופון טנור, מעיין גלדסטון בחצוצרה, לאוניד וידרו בטרומבון, נועם אבנון בפסנתר ושירה, ים אניסימוב בגיטרה, ינאי אבנט בבס ודניאל רייצין בתופים.


שישי 19/6/20 בשעה 14:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות

REEL OF LIFE - IRISH FIRE

זוכרים שהקורונה לקחה לנו את סיינט פטריק'ס דיי השנה? מי שחשב שנוותר על יום שכולו גינס טעה - הנה זה בא, מופע שכולו מוסיקה אירית שמחה ומקפיצה עם יוליה סטולר בכינור, דימה סטולר בגיטרה, איגור מאי בכלי הקשה ויעקב רובינוב בגיטרה בס. צ'ייסר ויסקי עם כל בירה גינס על חשבון המלאכים.

יום שישי 26/6/20 בשעה 14:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות

בלוז ורוקנ'רול עם השועלים

בלוז ורוקנ'רול עם השועלים - להקה החיה ובועטת בלוז בכל הצבעים: מטקסס ועד שיקגו, מבריטיש ועד בלוז מקורי בעברית. הנגנים כולם גדלו בדלתא של הבניאס, החצבני והדן - שלומי חיים בתופים, חנוך בונן (נוקי) בגיטרה בס, איתן טולי רז בגיטרה וגולן בן דרור בגיטרה ושירה.

יום שישי 3/7/20 בשעה 14:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות

TUESDAY JAZZ (ON FRIDAY)

שישי צהריים של ג'אז קלאסי, עם הרכב ג'אז חיפאי הנפגש לנגן מדי יום שלישי כבר לא מעט שנים. סטנדרטים ושירים ישראליים במעטפת ג'אזית.

על הבמה: מקסים לוי בקלידים, מושיק אבן-חן על התופים, דני מנור בגיטרה בס, אילן מרדיקס בגיטרה , נבט בן חיים בחצוצרה, דורון שרצקי וגיל צבי - סקסופונים.


יום שישי 10/7/20 בשעה 14:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות

בלוז בצהריים עם דב המר

מאמני הבלוז הוותיקים בארצנו. טרם עלה לארץ משיקגו, החל דב המר את דרכו בסוף שנות ה-80 כנגן מפוחית בלהקתו של אמן הבלוז מקנדה, טד קופר. במשך השנים הנהיג מספר הלהקות והקליט 8 אלבומים של מוזיקה מקורית, הופיע עם אמני בלוז כגון ג'ו לאקי פיטרסון, ג'ו לואיס ווקר ואף חימם עם להקתו את ג'וני ווינטר האגדי. דב המר בשירה ומפוחית, אסף רוזוב בשירה וגיטרה.

יום שישי 17/7/20 בשעה 14:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות

במה פתוחה

ראשון 19/7/20 בשעה 21:00 - הכניסה חופשית

אוהבים לנגן ולשיר? במת הנולה סוקס החדשה תשמח לארח אתכם בערב קסום של הפתעות טובות

אמנים - לחצו כאן ליצירת קשר
להזמנת מקומות

תרגישו בבית
 


להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter