קרן אתנה
.

"כל אחד יכול – כל אחד הוא ילד מיוחד"

אנו מזמינים אותך להשתתף באירוע ההתרמה השנתי של קרן אתנה ותכניותיה להעצמת מורי ישראל, למען קידומם של התלמידים בעידן הדיגיטלי

ישראל קטורזה מופע סטנדאפ

יום חמישי, 14.11.19

שעה 19:00

אודיטוריום ע"ש סמולרש

אוניברסיטת תל אביב

כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים והחסויות קודש לפעילות העמותה עבור הענקת ״ארגז כלים דיגיטלי״ הכולל אייפד והכשרה דיגיטלית למורי החינוך המיוחד למען קידום תלמידיהם עם צרכים מיוחדים.

לעמותת אתנה אישור מס הכנסה לעניין תרומות על פי סעיף 46 א׳ לפקודת מס הכנסה.

כרטיסי תרומה במחירים:

1000 ש"ח

כרטיס VIP

600 ש"ח

כרטיס זהב

300 ש"ח

כרטיס כסף

לרכישת כרטיסים טלפונית ומידע על חסויות לאירוע -  03-6775004/3

לעמותת אתנה אישור מס הכנסה לעניין תרומות על פי סעיף 46 א' לפקודת מס הכנסה.

לא יכולים להגיע, אבל רוצים לתרום?

לחצו כאן!

daphna.t@athenafund.org

"האייפד מעניק לילדים עם צרכים מיוחדים את ההזדמנות לתת ביטוי לפוטנציאל ולאינטיליגנציה האמתיים שלהם בדרכים שהתקשו להביע לפני כן.
הענקת האייפד למורות ולמורים לחינוך מיוחד מאפשרת למכשיר לשמש כקרש קפיצה לעתידם של התלמידים ".

אודות קרן אתנה

קרן אתנה (עמותה ללא מטרות רווח) הוקמה בשנת 2006 במטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם. מקור השם "אתנה" הוא על שמה של אלת החוכמה במיתולוגיה היוונית. הקרן הוקמה ע"י מספר אנשי עסקים בהובלת אורי בן - ארי (מנכ"ל יו.בי.אי ונצ'רס ולשעבר סגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות).


תוכנית הליבה של הקרן היא תוכנית "ארגז כלים דיגיטלי" לכל מורה להעצמת מורי ישראל למען קידומם של התלמידים בעידן הדיגיטלי. התוכנית הוקמה תחת חסות משרד ראש הממשלה ובשותפות הדוקה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד.בין השותפים לתכנית מצויים תורמים מהמגזר השלישי והמגזר העסקי.


קרן אתנה שמה לה למטרה, כי עד שנת 2021, כל מורה במדינת ישראל יצויד בארגז כלים דיגיטלי שכולל בין השאר מחשב נייד, בשילוב הדרכה מקצועית של 120 שעות לכל מורה, אשר יקנו למורה כלים להעצמתו כמורה מתקדם, מתוקשב ובעל כלים מקצועיים להתמודד עם מהפכת המידע ועם השינויים בתפקידו של המורה מ"מקור ידע" ל"מנטור" (מנחה).


תוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" כוללת כיום מעל ל – 23,000 מורים וגננות ב – 148 ערים ורשויות אזוריות הנהנים ממחשב נייד בתוספת תכנית השתלמות מקיפה המעצימה את המורים ומקדמת את התלמידים.

אורי בן ארי, מייסד קרן אתנה

האירוע מוקדש למורי ומורות החינוך המיוחד שנרתמו למאמץ לשנות את גורלם של כ-190,000 תלמידות ותלמידים עם צרכים מיוחדים, ולאפשר להם לשפר את המיומנות הדיגיטלית שלהם ואת התקשורת עם בני משפחותיהם. תכנית ״ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד״ של קרן אתנה, המבוססת על תרומות, מאפשרת להעניק ״ארגז כלים דיגיטלי״ הכולל אייפד והכשרה דיגיטלית למורי החינוך המיוחד למען קידום תלמידיהם עם צרכים מיוחדים.

 

השימוש באייפד פותח צוהר אל עולמם הפנימי של תלמידות ותלמידים עם צרכים מיוחדים, ומסייע להם לשפר הן את הלמידה והן את איכות חייהם. בנוסף, האייפד משפר את התקשורת הבין-אישית עם המורים, המשפחה והסביבה ומאפשר לתלמידות ולתלמידים להתמודד בצורה טובה יותר עם קשייהם.

 

אני מודה לכם מראש על נכונותכם לסייע למאמץ כדי שנוכל להעצים את המורות והמורים לחינוך מיוחד ועל מנת שנוכל לתת לילדים המיוחדים הזדמנות ללמידה, תקשורת ותעסוקה עתידית.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.