קרן אתנה
.

בעקבות ההחלטה על סגירת כלל מוסדות החינוך, יושבים מיליוני תלמידות ותלמידים בבתיהם לזמן בלתי ידוע.

מציאות זו מביאה לפתחנו מחויבות לסייע למיליוני ילדים והורים על ידי העצמת המורים ויכולתם ללמד מרחוק. אנו מבקשים את עזרתך בסיוע חירום להענקת "ארגז כלים דיגיטלי" לכל מורה בישראל היום.

תרומתך תאפשר לקרן אתנה יחד עם שותפינו האסטרטגיים להעניק למורות ומורים בישראל "ארגז כלים דיגיטלי" הכוללים מחשב נייד, 120 שעות הדרכה, תחזוקה, מדפסת ועוד, ובכך לתת להם את היכולת להמשיך בשגרת הלימודים גם בימי החירום בהם נמצאת מדינת ישראל.

עד היום חילקה קרן אתנה מחשבים ניידים עם שאר המרכיבים של "ארגז הכלים הדיגיטלי" לכ-25,000 מורות, מורים וגננות ב- 2,210 בתי ספר וגני ילדים ב-167 רשויות מקומיות ברחבי הארץ. למעלה מ-500,000 תלמידים נהנים מהשיפור ברמת הלימודים.

שווי כולל של "ארגז כלים דיגיטלי" הינו 6,200 ₪ והוא כולל:

לעמותת אתנה אישור מס הכנסה לעניין תרומות על פי סעיף 46 א' לפקודת מס הכנסה.

כל התרומות קודש לפעילות העמותה עבור הענקת ארגז כלים דיגיטלי למורות, למורים ולגננות למען קידומם של התלמידים בעידן הדיגיטלי.

אורי בן ארי, מייסד קרן אתנה

אלברט איינשטיין אמר פעם "שבכל משבר נמצאת הזדמנות גדולה״. אני מאמין שבמשבר הקורונה טמונה ההזדמנות הגדולה להבין את השימוש בטכנולוגיה כדי לקדם למידה חדשנית ומתקדמת.

משרד החינוך כעת מנסה לקדם למידה מרחוק.זוהי הזדמנות לבחון את העתיד לבוא, מורים כמנחים ולמידה מחוץ לכותלי בית הספר באמצעות הטכנולוגיה. חשוב לציין שתפקיד המורה לא ייעלם בגלל הטכנולוגיה, וככל שהמורה תהייה יותר מיומנת בשימוש בטכנולוגיה היא תוכל להשפיע ולהביא את תלמידיה להישגים גבוהים יותר.

אני מודה לך מראש על נכונותך לסייע למאמץ. תרומתך תאפשר לקרן אתנה יחד עם שותפינו האסטרטגיים להעניק למורות ומורים בישראל "ארגז כלים דיגיטלי" הכוללים מחשב נייד, 120 שעות הדרכה, תמיכה טכנית, מדפסת ועוד.

ובכך לתת להם את היכולת להמשיך בשגרת הלימודים, בעזרת למידה מרחוק גם בימי החירום בהם נמצאת מדינת ישראל.

בתקווה שהמשבר הנוכחי ייגמר במהרה.

אודות קרן אתנה

קרן אתנה מקדמת את העצמת המורים בישראל באמצעות מתן כלים למימוש עצמי ולקידום מקצועי. מקור השם אתנה הינו על שם אלת החוכמה במיתולוגיה היוונית. קרן אתנה הוקמה ע"י מספר אנשי עסקים בולטים בהובלת נשיא הקרן אורי בן ארי (מנכ"ל UBA Ventures ולשעבר סגן נשיא בכיר של נס טכנולוגיות). קרן אתנה הוקמה כעמותה ללא מטרות רווח בשנת 2006 והיא נתמכת על ידי תורמים מהמגזר השלישי בארץ ובחו"ל, וכן על ידי תורמים מהמגזר העסקי בישראל.
נכון לחודש דצמבר 2019, העניקה קרן אתנה מחשבים ניידים, טבלטים ואייפדים, בשילוב הדרכה מקצועית של 120 שעות, ליותר מ -24,300 מורות, מורים וגננות בלמעלה מ -160 רשויות מקומיות ברחבי הארץ. קרן אתנה ממשיכה לפעול להשגת מטרתה המלאה להגיע לכל מורה וגננת בישראל.


הצלחתה של קרן אתנה הביאה להכרה בינלאומית בפעילותה, כולל קבלת מעמד של יועץ מיוחד מהמועצה הכלכלית והחברתית של האו"ם (ECOSOC), וקבלת חברות במועצה הבינלאומית לחינוך פתוח וחינוך מרחק (ICDE). ארגון אונסקו המליץ על יישום תכניותיה של קרן אתנה במדינות נוספות, בהתבסס על היכרותו עם הקרן.

לפרטים נוספים

טלפון:  03-6775004/3

אימייל: daphna@athenafund.org

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.