לתרומות EN
 

Mobile learning week

 
Mobile learning week

ב-4-8 במרץ נערך בפריס כנס Mobile Learning Week של אונסק"ו שהתמקד השנה בבינה מלאכותית. הכנס, הנערך מדי שנה במשרדי אונסק"ו בפריז, מפגיש מומחים בתחום החינוך והטכנולוגיה מרחבי העולם. השנה השתתפו בכנס 1,500 משתתפים מ-130 מדינות, ובהם אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה שהוזמן להשתתף במפגש של צוות החשיבה האסטרטגי של כוח המשימה של המורים ל 2030 שהוקם על ידי אונסקו ( Teachers Task Force 2030 (. המטרה הייתה לבחון את ההזדמנויות הקשורות  לשימוש בבינה מלאכותית בתחום החינוך. סוגיות מרכזיות כללו הבטחת שימוש כוללני ושוויוני של בינה מלאכותית בחינוך, מינוף בינה מלאכותית לשיפור החינוך והלמידה, קידום פיתוח מיומנויות בעידן הבינה המלאכותית ועוד.

 

מומחים בינלאומיים מסכימים כי האנושות נמצאת על סף עידן חדש. התקדמות טכנולוגית מהירה בבינה מלאכותית משנה את הדרך בה אנו לומדים. הטרנספורמציה הזאת כבר החלה, והשאלה היא האם אנו מוכנים.

 

הכנס היה הזדמנות להיפגש עם מומחים שונים ומובילי דעה בתחום זה. קרן אתנה, כמי שנטלה על עצמה לדאוג לקידום הטכנולוגי של ההוראה בישראל ולהצטיידותם של המורות, המורים והגננות בישראל בארגז כלים דיגיטלי, תלמד את הנושא ותבחן כיצד היא יכולה לסייע ליישום הבינה המלאכותית במערך ההוראה.

 
אורי בן ארי (שני מימין) וצוות כוח המשימה של המורים לשנת 2030.
 
לתרומה