לתרומות EN
 

כנס TEPE

 
כנס TEPE

אורי בן-ארי הרצה בכנס TEPE שנערך בקרקוב

אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, הוזמן להרצות על פעילותה של קרן אתנה וההצלחה של התכנית של הקרן בתחום החינוך המיוחד והניסים שקרו לילדים עם מוגבלויות בכנס של ארגון TEPE שנערך בחודש מאי בקרקוב, פולין. TEPE (Teacher Education Policy in Europe ) היא רשת אקדמית המאגדת מחנכי מורים, חוקרי חינוך, קובעי מדיניות, מורים ומתרגלים מאירופה ומקומות נוספים לדון ולזהות מרכיבים מרכזיים התורמים לחיזוק החינוך למורים ולאיכות מקצועיות של מורים בבתי ספר.

רשת TEPE מוקדשת לקידום מחקר בתחום חינוך המורים. הרשת מתבססת על פרויקטים משותפים אירופאיים קודמים בתחום מדיניות חינוך המורים - בעיקר הרשת הנושאית לחינוך מורים באירופה (TNTEE) הממומנת על ידי הנציבות האירופית ופרויקט הדוקטורט האירופי בתחום ההוראה וחינוך מורים  (EUDORA) הממומן אף הוא על ידי הנציבות האירופית.

בן-ארי נפגש במהלך הכנס עם אנשי אקדמיה רבים העוסקים בחינוך והכשרת מורים. בדבריו בפני באי הכנס ציין בן-ארי כי אנו נמצאים בעידן של מהפיכה טכנולוגית ומהפיכת מידע, שבמסגרתה מציידת קרן אתנה את המורים, המורות והגננות בישראל במחשבים ניידים ואייפדים כדי לשפר את עבודתם. עוד ציין בן-ארי כי עקב הנגישות הרבה למידע באמצעות האינטרנט, המורים איבדו את תפקידם המקורי – מקור ידע – והפכו למנטורים, כך שתפקידם משתנה.

להלן פרסום על הרצאתו של בן-ארי באתר הארגון שארגן את כנס TEPE

https://www.frse.org.pl/tepe-2019-nauczanie-i-nauczyciele-rowniez-musza-sie-zmieniac


 
לתרומה