אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


קח אותי לפייסבוק
הוסף ליומן גוגל שלי
להזמנת מקומות

ג'אז בצהריים עם תמוז נסים טריו (ניו יורק)

דיאלוג מוסיקלי מענג - זמרת הג׳אז תמוז נסים בסיבוב הופעות מולדת עם הגיטריסט היווני יורגוס נזוס והבסיסט החיפאי זאב זילברמן. נסים ונזוס מתגוררים בניו יורק ומופיעים במועדונים כמו הבלו נוט, אפל רום לינקולן סנטר, דירהאד אין ,ג׳אז פורום, קורנליה סטריט ורבים אחרים.
אלבומה האחרון של תמוז, Echo of a Heartbeat - זכה לביקורת מצויינות ברחבי העולם, בואו לשמוע אותו חי על הבמה.

להאזנה

יום שישי 5.7 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

טבלאו פלמנקו

הטבלאו בספרד Tabláo הוא מקום המפגש של אמני הפלמנקו. מתוך המפגש החי שבין הגיטרה, השירהוהריקוד -."המשולש הקדוש" - נוצר הפלמנקו כל רגע מחדש.
טבלאו פלמנקו הוא מופע פלמנקו מסורתי, ברוח מועדוני הTabláo בספרד. המופע מציג רפרטואר עשיר מתוך סגנונות הפלמנקו השונים, ושם במרכזו את הקשר הייחודי בין שלוש אמנויות הליבה של הפלמנקו - השירה, הגיטרה והריקוד. מופע חי היוצא מהבטן ונכנס ישר אל הלב.
גיטרה: ערן מדמון; שירה: יעל הורביץ; ריקוד: ענבל כהן ואנסמבל אמימנרה

מוצ"ש  6.7 בשעה 20:00- מחיר הכרטיס - 60 ש"ח

ALL OR NONE

סטודנטים ומרצים מסיימים שנה ביחד על במה

הרכב של סטודנטים ומרצים מאוניברסיטת חיפה שנפגשו במסדרונות האקדמיה ומצאו אהבה משותפת למוסיקה טובה. "עכשיו אנחנו חיות רוק. עם זאת, הצלחה בבחינות חשובה מאוד לעתידכם ואין לראות באמור לעיל המלצה להימנע מלמידה."
עם מור חיטרמן בשירה, אסף אלבז בגיטרה, עמית ישר גם בגיטרה, נועם גוזי בסקסופון, אבי מנדלסון בבס ושי גבאי בתופים.

 יום ראשון 7.7 בשעה 21:00- הכניסה חופשית

העורקביז

להקה משפחתית כסמל לאהבת הביחד, הניגון והשירה. מוסיקה מקורית לצד גירסאות כיסוי בגרוב סוחף, המופע מספר את הסיפור המשפחתי - שלושה אחים, שלושה אומנים, שלושה דורות.
תמיר עורקבי הוא המוזיקאי הראשון לבית המשפחה (קלידים ושירה), ניסים עורקבי הוא האח האמצעי (גיטרה ושירה) וטלאור יחיאל עורקבי במאסף (קחון ושירה).
עם איילה עורקבי בשירה. מומלץ בחום של בית.

להאזנה

 יום שישי 12.7 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

משמר הבריאות מגיש: אפונים

תוכנית לתזונה בריאה

מאות מחקרים קובעים כי לתזונה בגיל צעיר השפעה מכרעת על התפתחותם ועתידם של ילדינו להיות אנשים בריאים בבגרותם, ואף על פי כן - בישראל של 2020 תזונת הילדים עדין במצב ירוד. קיים מחסור אדיר בידע בקרב הציבור, למרות המאמצים הרבים של משרדי הממשלה בתחום.
בעקבות פעילות מוצלחת לאספקת 3 מיליון מנות בריאות וחיסכון סביבתי של 16 מיליון פריטי פלסטיק, יציג גדי קליגר מהחברה הכלכלית כפר סבא ומנהל תכנית אפונים, כלים מעשיים, כלכליים ומקיימים שיאפשרו לנו לשפר כבר מחר באופן משמעותי את הזנת הילדים ולאחד כוחות לשינוי.

לאתר

 יום רביעי 17.7 בשעה 19:00 - הכניסה חופשית

אלברט

משפחה גרובית בוגרת רימון המונה שמונה מוסיקאים שכותבים, מלחינים ומעבדים סאונד חדש, מקפיץ וסוחף. את מקורות ההשראה המוזיקליים שלהם שואבים חברי ההרכב מאמנים שנגעו בהם לאורך השנים וליוו את פסקול חייהם, כמו סטיבי וונדר, ג׳מי רוקוואי, הדג נחש, פאנקנשטיין, דוקטור דרה, הביטלס, פלה קוטי, טוואר אוף פוואר וג׳יימס בראון. קבלו אותם: קרן סירי בשירה, אסף אוסיזון בשירה וחצוצרה, רועי ברגיל בטרומבון, עידו בן ארצי בסקסופון, רועי צוק בגיטרה חשמלית, אסף פרץ בגיטרה, בס וקולות, עמית טנא בקלידים ומור ויצמן בתופים. וואו.

יום שישי 19.7  בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

ג'אז בצהריים עם נדב נצרתי

יצירות מקוריות לצד רפרטואר ג׳אז מסורתי ממיטב המלחינים של כל הזמנים: קול פורטר, דיוק אלינגטון, צ׳ארלי פארקר, ג׳וני גרין, באד פאוול ועוד. נדב נצרתי הוא חיפאי במקור, וכעת אחד הפסנתרנים המבטיחים ביותר בסצינת הג׳אז הניו-יורקית, מציג בקיץ זה מופע ג׳אז מעודן ומרהיב יחד עם האוריג'ינל טריו. נדב נצרתי בפסנתר, רם ארז בבאס ודורון תירוש בתופים.

יום שישי 26.7  בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

אדם וחיה

נולה סוקס פאב ועמותת ויגן פרנדלי שמחים להזמין אתכם להרצאה המחברת אותנו מחדש לבעלי החיים בצורה מרתקת ומעניינת, תוך הצגת אורח החיים הטבעוני והשפעותיו על רבדי חיינו השונים. האירוע מיועד לקהל הרחב ובמיוחד ללא טבעונים שבינינו

להרשמה

יום שני  29.7  בשעה 19:00 - הכניסה חופשית, יש להרשם מראש

תרגישו בבית

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter