אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


קח אותי לפייסבוק
הוסף ליומן גוגל שלי
להזמנת מקומות

הסודות של רפואת העתיד

הנדסה ביו רפואית על הבר

בינה מלאכותית בשירות המלחמה בסרטן, הדפסת רקמות להשתלה ועוד - בואו לפגוש חוקרים שיחשפו בפניכם את הטכנולוגיות החדשניות בתחום. הפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון, יחד עם ועד הסטודנטים, מזמינים אתכם לאירוע יפהפה נוסף בסדרת Haifa Health Talks.

יום שני 3.6 בשעה 19:00 - הכניסה חופשית

לא רואים בעיניים-בליינד דיי בנולה סוקס

 הרצאה על אופטימיות ונגישות לעיוורים

בליינד דיי הוא יום ההזדהות הארצי עם בעלי עיוורון / לקות ראייה, והוא מצויין מדי שנה בתאריך סמלי, 6.6. השנה אנו שמחים לארח על במת הפאב את עדי נתן, בן בית ותיק בנולה סוקס, יחד עם כלב הנחייה שלו דנדי, להרצאה הכוללת סיפור חיים אמיץ והדגמה חיה של דרכי ההתמודדות של בעלי לקות ראייה עם עולם התוכן העשיר הסובב אותנו. עדי אף יספר על חשיבות הנגישות הטכנולוגית כצורך לניהול אורח חיים עצמאי וישבור לנו כמה סטיגמות הנוגעות לחייו של אדם עיוור.

יום חמישי 6.6 בשעה 19:00- הכניסה חופשית

ג'אז בצהריים עם רביעיית דור שגיא

דור שגיא, זמרת ג'אז ישראלית החיה ויוצרת בניו-יורק, חוזרת לביקור של קיץ עם רביעייה של מוזיקאים חיפאים ותיקים. מיטב מסורת הג'אז בצהריים.

 יום שישי 7.6 בשעה 12:00- הכניסה חופשית

Cecilia Zaballa El Color del Silencio

הופעה ראשונה בישראל תוך סיבוב הופעות ים תיכוני לססיליה זאבאלה, זמרת ואמנית גיטרה ארגנטינאית מצליחה, עם צאת אלבומה השמיני היא מסכמת 12 שנות יצירה משגשגת.
מופע אינטימי בו תלווה ססיליה את עצמה בגיטרה, סגנונה המיוחד משלב פולק ארגנטינאי, מוסיקה ברזילאית וג'אז עם יצירות מקוריות. דריו אקוסטה ילווה בגיטרה.

להאזנה

 יום ראשון 9.6 בשעה 20:00 - מחיר הכרטיס - 60 ש"ח

להזמנת מקומות

PORTNOY

להקת PORTNOY (פורטנוי) נוסדה על ידי שרולי ומנדי פורטנוי, אחים מוזיקאים ממנצ'סטר אנגליה, המנגנים ושרים יחד מילדות. לאחים רזומה עשיר, הכולל אלבום ראשון ואלבום שבדרך, מופעי חימום לעידן רייכל באמפי שוני, שיתופי פעולה שונים ואף נגינה עם התזמורת הפילהרמונית ירושלים.
בהאזנה ראשונה אפשר להתרשם ממגוון שלם של אמנים מכל רחבי הקשת מהם שואבים האחים את השראתם. פורטנוי מופיעים ברחבי הארץ והעולם ובדרכם המיוחדת לוקחים את המאזין למסע חוויתי, ייחודי, ומרתק לעולם חדש של מוזיקה והרמוניה כובשת לבבות.

 יום שישי 14.6 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

לספר את העבר מחדש: פוסט-טראומה, רפואה סינית ומדעי המוח

בואו לשמוע על ההתמודדות עם זיכרון טראומטי ועל זיכרון בכלל, איך שליפת זיכרון יכולה להביא לעיבודו מחדש, באיזה אופן הרפואה הסינית יכולה לעזור ומה יש למדעי המוח לומר על כל אלה.
עמיר אסולין- מטפל ברפואה סינית, הוא בוגר לימודי רפואה סינית ( L.Ac), בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ודוקטורנט לנוירוביולוגיה באוניברסיטת חיפה. אמיר חזר לאקדמיה בעקבות העבודה כמטפל ברפואה הסינית במרפאה לבריאות הנפש ובפרט בטיפול ב-PTSD, יחד עמו נצא למסע מרתק בחקר הזיכרון ובפיתוח צורת טיפול אינטגרטיבית בפוסט טראומה.

יום שני 17.6  בשעה 19:00 - הכניסה חופשית

SAMRAZ MUSIC

להקה קולומביאנית-ישראלית נודדת המנגנת מוזיקה לטינית קולומביאנית מסורתית משולבת עם מקצבים ים תיכוניים ויוצרת צליל ייחודי ושמח שבטוח לא שמעתם קודם בשום מקום; שילוב בין שתי תרבויות עשירות בצלילים ומקצבים, סיפורים וטעמים, חום וטמפרמנט - הכל מתחבר יחד למופע שאסור לפספס. רז כרמל בסקסופון, סמואל קאבאזארו בגיטרה ושירה, קטרין אולמוס בשירה ובבס.

להאזנה

יום שישי 21.6  בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

בלוז לחופש הגדול עם דב המר

מאמני הבלוז הוותיקים והפוריים ביותר כיום. טרם עלה לארץ משיקגו, החל דב המר את דרכו בסוף שנות ה-80 כנגן מפוחית בלהקתו של אמן הבלוז מקנדה, טד קופר. במשך השנים הנהיג מספר הלהקות והקליט 8 אלבומים של מוזיקה מקורית, הופיע עם אמני בלוז כגון ג'ו לאקי פיטרסון, ג'ו לואיס ווקר ואף חימם עם להקתו את ג'וני וינטר האגדי. דב המר בשירה ומפוחית ואסף רוזוב בשירה וגיטרה.

להאזנה

יום שישי  28.6  בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

תרגישו בבית

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter