אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


קח אותי לפייסבוק
הוסף ליומן גוגל שלי
להזמנת מקומות

עסקיות קיץ חדשות בצהרי חמישי 12:00-17:00

REEL OF LIFE

כשחם שותים גינס. מופע שכולו מוסיקה אירית שמחה ומקפיצה עם יוליה סטולר בכינור, דימה סטולר בגיטרה, איגור מאי בכלי הקשה ויעקב רובינוב בגיטרה בס.

להאזנה

יום שישי 2.8 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

HARVEST RUSH

הרכב פולק חיפאי המנגן חומר מקורי לצד גירסאות כיסוי לרוק אמריקאי - עיבודים מגוונים לניל יאנג, בוב דילן, טום פטי ועוד בלדות רוק מוכרות. גרוב קצבי עם רן בתופים ובשירה, אדם בגיטרה בס, גורן בשירה ובקלידים ורונן במפוחית, גיטרות ושירה.

יום שישי 9.8 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

מדוע לעולם לא נוכל לדגדג את עצמנו?

על הקשר בין תנועה למוח - מדע על הבר עם יובל זיבלט-שי

יש אנשים שנעים באלגנטיות ולאחרים לא הייתם נותנים להרים מגש. למה זה קורה? איך אנחנו לומדים לעשות תנועות חדשות כמו לזרוק לסל, לנוע בבוץ ולנסוע על אופניים עם כידון הפוך? 
יואל זילבלט שי, חוקר קוגניציה, למידה מוטורית ותכנון תנועה, יספר לנו על למידה מוטורית, יסביר כיצד בונים מפה פנימית של הגוף שבזכותה אנחנו מסוגלים ללמוד לנוע ולתקן תנועות, היכן המפה הזאת מאוחסנת וכיצד מנוהלים העדכונים שלה במוח. רגע, האם גם ליתר בעלי החיים יש מפות כאלה?
לבסוף נחשוב איך יכולה הבנת המנגנונים המוחיים שלנו לעזור בשיקום מפגיעות מוח, ואפילו לתכנן כסא גלגלים שמונע בכוח המחשבה. יהיה מרתק. מומלץ להזמין מקומות מראש.

 יום שני 12.8 בשעה 19:00- הכניסה חופשית

משמר הבריאות עם פרופ' עמרי קורן, אונ' בר אילן

הידעת? כ-2 ק"ג ממשקל גופנו הם חיידקים, יותר ממשקל מוחנו, ורובם חיים במערכת העיכול. לאחר הלידה גופנו מאוכלס מהר מאוד בחיידקים. חיידקי המעיים, המכונים מיקרוביום נתפסים בדרך כלל כסימביוטים מועילים, אולם מחקרים עדכניים מראים כי לשינויים באוכלוסיות חיידקים יכולה להיות השפעה על המצב הבריאותי שלנו, עד כדי מחלות כרוניות כגון השמנת יתר, סוכרת ואף מחלות נפש. בהרצאה יספר פרופ' קורן על תרומתם של חיידקים לבריאותנו, למהלך הריון תקין ולפיתוח טיפולים פרוביוטיים חדשניים.

 יום רביעי 14.8 בשעה 19:00- הכניסה חופשית

בית הזכוכית

חוגגים את יום האהבה עם להקת רוק המבצעת בסגנונה המיוחד את מיטב בלדות הרוק משנות ה-60 ועד ימינו, צהרי שישי בהיכל התהילה של הרוק עם לד זפלין, ג'ניס ג'ופלין, קרלוס סנטנה, אירוסמית, הסקורפיונז ועוד רבים וטובים. עם נופר שפיגל בשירה, גיורא שקד על הקלידים, דורון אשל בגיטרה, רון גרינברג על הבס ואלעד ורדי בתופים.

להאזנה

 יום שישי 16.8 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

נישט גבאקט

רוקנ'רול בצהריים עם הלא-אפויים של פיני וינברג, נוסטלגיה מקפיצה ועיבודים קלילים לשנים הטובות, עם חיבה משעשעת לביטלס. סטיב ננקי בגיטרה בס, איגור סטרוקין בתופים וירון מגן בגיטרה חשמלית. תודו שהתגעגעתם.


 יום שישי 23.8 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

JACKS OF DIAMOND - צהריים של קאנטרי ובלוגראס

נתן גלילי הכיר לראשונה את צלילי הרוקנ'רול בתקופת שהותו בארה"ב, שם גם קנה את הגיטרה הראשונה שלו ואת הבנג'ו היפה בתבל; כשחזר לישראל הביא עמו קייס מלא בקאנטרי ובלוגראס, מה שהוביל להקמת ההרכב המשובח שלפנינו - נתן גלילי בגיטרה, בנג'ו ושירה, זיו גרינברג בקונטרבס וזקי גרמן בגיטרת סלייד.

להאזנה

יום שישי 30.8  בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

תרגישו בבית

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter