אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן
If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


חג שמח ושנה טובה,

לקראת ראש השנה, ברצוני לאחל לך ולבני משפחתך שנה טובה ומאושרת.
היתה זו שנה טובה לקרן אתנה, ונקווה שהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה אף יותר טובה. רציתי לשתף אותך בתהליכים שקורים בקרן אתנה ואודות המהלכים הבאים.

תכניותיה של קרן אתנה הפכו לסיפור הצלחה וכיום נהנים בזכותן משיפור ברמת הלמידה וההוראה כבר מעל ל-23,600 מורות, מורים וגננות (בהתאם לתכניות השונות של הקרן) ומעל ל-400,000 תלמידות ותלמידים ב - 2,020 בתי ספר וגני ילדים ב - 160 רשויות מקומיות ברחבי הארץ, יחד עם שאר המרכיבים של ארגז הכלים הדיגיטלי.

במהלך שנת הלימודים תש"ף כולה נחלק ארגז כלים דיגיטלי למעל 2,500 מורות, מורים וגננות ברשויות מקומיות ברחבי הארץ . להמשך קריאה לחץ כאן

מורות וגננות לחינוך מיוחד ברשויות מ.א. חבל מודיעין, דיר אל אסד, כוכב יאיר - צור יגאל ומ.א. ערבה תיכונה עם האייפדים

מאז תחילת שנה"ל תש"ף הספקנו כבר לחלק "ארגז כלים דיגיטלי" למעל 320 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד להמשך קריאה לחץ כאן

שותפי התכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" ברשויות: מ.א. חבל מודיעין, דיר אל אסד, כוכב יאיר - צור יגאל ומ.א. ערבה תיכונה

אירוע ההתרמה השנתי של קרן אתנה

ביום חמישי, 14.11.19, תקיים קרן אתנה את אירוע ההתרמה השנתי שיהווה גם את חגיגת הבת מצווה לקרן אתנה. האירוע בסימן : "כל אחד יכול – כל אחד הוא ילד מיוחד". האירוע, יכלול מופע סטנדאפ של ישראל קטורזה ויתקיים באולם סמולארש באוניברסיטת תל-אביב ויתחיל בשעה 19:00.

כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים והחסויות קודש לפעילות העמותה עבור הענקת ארגז כלים דיגיטלי הכולל אייפד, הכשרה דיגיטלית ומרכיבים נוספים למורי החינוך המיוחד למען קידום תלמידיהם עם צרכים מיוחדים. לעמותת אתנה אישור מס הכנסה לעניין תרומות על פי סעיף 46 א׳ לפקודת מס הכנסה.

פרטים נוספים ורכישת כרטיסי תרומה בקישור http://bit.ly/2Ilssss
נותרו עדיין מקומות וכל הקודם זוכה במקום טוב יותר

קמפיין בשיתוף רשת צומת ספרים לגיוס תרומות לתכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" – "כל אחד יכול – כל אחד הוא ילד מיוחד"

בתחילת חודש ספטמבר החלו קרן אתנה ורשת צומת ספרים בקמפיין לגיוס תרומות לצורך רכישת ארגז כלים דיגיטלי למורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בישראל. במסגרת הקמפיין נמכרים בכל חנויות צומת ספרים ברחבי הארץ צמידי סיליקון שעליהם כתוב “Yes I Can, I am Special”

מחירו של כל צמיד 10 ש"ח וההכנסות כולן קודש לרכישת ארגז הכלים הדיגיטלי הכולל אייפד, 120 שעות הדרכה, מדפסת, שלוש שנות אחריות, שלוש שנים תמיכה טכנית, גמול השתלמות, מקרן לכיתה, אינטרנט אלחוטי לכיתה ותיק למחשב.

אנו מודים לרשת צומת ספרים על שיתוף הפעולה בקידום מורות, מורי וגננות החינוך המיוחד. הקמפיין בשיתוף עם צומת ספרים הוא נדבך נוסף במסגרת מאמצינו לקדם את החינוך המיוחד בישראל.

קארן מן-לוי, אם לנער עם צרכים מיוחדים, עם הצמידים שבקמפיין של קרן אתנה ורשת צומת ספרים, למען רכישת ארגזי כלים דיגיטליים למורי, מורות וגננות החינוך המיוחד

אנא הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

אני מבקש ממך להצטרף לדף הפייסבוק שלנו בקישור זה ולהעביר את המסמך הזה לכל מי שיכול להיות מעוניין להשתתף בתכנית מחשב נייד לכל מורה בישראל, כגון ראשי רשויות מקומיות, מנהלות ומנהלי אגפי חינוך, מנהלות ומנהלי בתי ספר, מורות ומורים, וכמו כן תורמות ותורמים, מתנדבות ומתנדבים וכל מי שרוצה לסייע לנו ולתרום להמשך הצלחת התכנית.
אם ברצונך לתרום להעצמת המורים בישראל ולסייע בהענקת מחשבים ניידים והדרכה מקצועית למורות, למורים ולגננות, נא ללחוץ כאן

אם ברצונך לתרום להעצמת המורים בישראל נא ללחוץ כאן. כל תרומה בכל סכום תתקבל בברכה

בברכת שנה טובה, ותודה על המשך תמיכתך בתכנית שלנו,
שנה טובה וחג שמח,

אורי בן-ארי
נשיא ומייסד קרן אתנה


להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן
If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

נשלח באמצעות ITnewsletter  |  This newsletter was sent using ITnewsletter