אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


להזמנת מקומות

יום הולדת 11 לפאב הבית

משיקים בירה חדשה על שם נולה! שבט נולה המדהימה יוצאת רשמית מן הברז ביום ההולדת ה-11 של הפאב - הצוות נתן את הכיוון, הביצוע מעורר ההשראה באדיבות מבשלת שבט השוכנת בפרדס חנה. בין השלוקים חוגגים עם התזמורת העקומה של מונה כמונה - על הבמה: מופע שכולו חופש, יצירתיות ומקצבים שעושים לזוז מבפנים, עם אבירם שיקר בתופים, עידו בר אור בגיטרה, רועי גדליה בשירה ובאקוסטית, עומר אגאי בפרקשן, אור דרומי בבס ונמרוד גרשון בבוזוקי - מונה כמונה היא בשורה מרעננת של מזרח תיכון חדש; המסיבה נמשכת עם דיג'יי רועי חן, תודה על עוד שנה נהדרת בפאב הבית חברים.

יום ראשון 2.2 החל מהשעה 20:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות לחצו כאן

סווינג בצהריים עם The Hip Swing Nonet

מתחילים סופ"ש יום הולדת לפאב עם תגלית השנה שלנו - תשיעיית נגנים שנולדה מתוך אהבה לסווינג, במוזיקה ובריקוד. הנונט שם לו למטרה להחיות על הבמה את הקסם של מועדוני הריקודים בניו יורק של שנות ה 40, ומציג בחן ובחיוך קטעי סווינג ובלוז ממסורת הג'אז לצד קטעים מז'אנרים אחרים כמו רוק, פופ ומוזיקה ישראלית בעיבודים מקוריים. תמר שרק בשירה, אייל אייזיק בסקסופון אלט וקלרינט, נדב בן-עוזר בסקסופון טנור, מעיין גלדסטון בחצוצרה, לאוניד וידרו בטרומבון, נועם אבנון בפסנתר ושירה, ים אניסימוב בגיטרה, ינאי אבנט בבס ודניאל רייצין בתופים.

יום שישי 31.1 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

להאזנה

להזמנת מקומות לחצו כאן

מאה זה השבעים החדש

על בריאות מופלגת - משמר הבריאות עם פרופ' גיל עצמון, אוניברסיטת חיפה
ההזדקנות מהווה גורם סיכון למספר מחלות כרוניות כמו מחלות לב וכלי דם ,סוכרת וסרטן, המשפיעים על איכות החיים ותוחלת החיים. מדע האפיגנטיקה (הדו שיח בין הגנטיקה לסביבה) התפתח כגורם מרכזי בהבנת ביטוי גנים כגורמי סיכון למחלות. מחקרו של פרופ' גיל עצמון מתמקד בשינויים כימיים/ביולוגים הגורמים לביטוי מופרז של גנים שונים ומשם להתפתחות מחלה. חקר דפוסי השינוי הקשורים לגיל עתיד להביא לפריצת דרכי טיפול ויצירת תרופות כדי לעכב התפתחות מחלות קשורות זיקנה ולהיטיב את איכות החיים של המזדקן.
ד"ר גיל עצמון הוא פרופסור חבר לאפי-גנומיקה וגנומיקה בפקולטה למדעי הטבע, אוניברסיטת חיפה, וגם במחלקות לרפואה וגנטיקה במכללת אלברט איינשטיין לרפואה בניו יורק. מוקד המחקר של פרופ' עצמון הוא בתחום חדש ומאתגר הכולל את תפקיד האפיגנטיקה במחלות, הזדקנות ואריכות חיים והבנת הקשר שלה לגנום כולו. פרופ' עצמון משתף פעולה עם מדענים וחוקרים ברחבי העולם, עד כה רשום שמו על כ-130 פרסומים מדעיים בכתבי עת מובילים.

 יום רביעי 5.2 בשעה 19:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות לחצו כאן

בית הזכוכית

להקת רוק המבצעת בסגנונה המיוחד את מיטב בלדות הרוק משנות ה-60 ועד ימינו. צהרי שישי בהיכל התהילה של הרוק עם לד זפלין, ג'ניס ג'ופלין, קרלוס סנטנה, אירוסמית, הסקורפיונז ועוד רבים וטובים. עם נופר שפיגל בשירה, גיורא שקד על הקלידים, דורון אשל בגיטרה, רון גרינברג על הבס ואלעד ורדי בתופים.

להאזנה

 יום שישי 7.2 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות לחצו כאן

דב המר בלוז

מאמני הבלוז הוותיקים בארצנו. טרם עלה לארץ משיקגו, החל דב המר את דרכו בסוף שנות ה-80 כנגן מפוחית בלהקתו של אמן הבלוז מקנדה, טד קופר. במשך השנים הנהיג מספר הלהקות והקליט שמונה אלבומים של מוזיקה מקורית, הופיע עם אמני בלוז כגון ג'ו לאקי פיטרסון, ג'ו לואיס ווקר ואף חימם עם להקתו את ג'וני ווינטר האגדי. צהרי שישי עם דב המר בשירה ומפוחית, אסף רוזוב בשירה וגיטרה.

 יום שישי 14.2 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

להאזנה

להזמנת מקומות לחצו כאן

על תחושות ומחשבות - איך רגישות חושית קשורה לחרדה

מדע על הבר עם תמר פודולי, החוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה

מהו הקשר בין מערכת החושים לבריאות הנפשית שלנו? כיצד תפקוד חושי לקוי עלול להשפיע על התפתחות הפרעות חרדה?
תמר פודולי, פסיכולוגית קלינית התפתחותית מומחית ודוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה, תציג לנו את מערכת החושים באופן חוויתי ותפתח לנו חלון להבנה של חושים פחות מוכרים לציבור הרחב, תספר על לקויות במערכת הזאת, כמו רגישות חושית, תת רגישות וחיפוש חושי,
ותסביר את הקשר בין תפקוד חושי תקין לבריאות הנפשית שלנו ולתפקודינו בעולם; בהרצאתה היא תשלב דוגמאות קליניות מעולם הטיפול, ותיתן להורים שביננו טיפים יעילים להתמודדות עם לקויות חושיות וקשיים כאלה אצל ילדיהם.

 יום שני 17.2 בשעה 19:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות לחצו כאן

חוגגים קרנבל בריו עם סווינג דו סמבה

בריו דה ז'נירו היפה מתחיל היום הקרנבל הכי מפורסם בעולם, ואנחנו, כמיטב המסורת הפרטית של הנולה, נצטרף לחגיגה עם שלישיית סווינג דו סמבה הנפלאה - דניאל סקורפיץ בגיטרה ושירה, מרסלו אמורים בכלי הקשה ושירה, דניאל אמיתי בשירה וכלי הקשה - בוסה נובה, סמבה, רומבה, רגאיי וגם מוסיקה ברזילאית עכשווית.

 יום שישי 21.2 בשעה 12:00 - הכניסה חופשית

להזמנת מקומות לחצו כאן

תרגישו בבית

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter