עמותת "אחת מתשע"

חודש המודעות לסרטן השד - אוקטובר 2018

כבכל שנה אנחנו בעמותת אחת מתשע מקדישות את חודש המודעות לסרטן השד להעלאת המודעות לגילוי המוקדם של המחלה.

סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים בישראל. לפי הנתונים האחרונים שפורסמו,  למעלה מ - 5,400 נשים חדשות אובחנו בסרטן השד  בשנת 2015 וכאלף נשים נפטרות מן המחלה כל שנה.

החדשות הטובות הן, שגילוי מוקדם מציל חיים! למי שמגלה את המחלה בזמן יש 92% סיכוי להחלמה מלאה. גילוי מוקדם של המחלה משפיע גם על משך הטיפול ואיכות החיים העתידית של האשה.
בישראל, בדיקת הסקר (ממוגרפיה) מוצעת לנשים מגיל 50 ומעלה, אבל כרבע מהנשים שמאובחנות בסרטן שד כל שנה, הן צעירות מגיל זה!

עמותת אחת מתשע ואיגוד הכירורגים בישראל ממליצים על ביקור אצל כירורג שד, החל מגיל 30.
מעבר לבדיקות הפיזיות, ביקור אצל כירורג שד יאפשר שיח על גורמי הסיכון ואיתור נשים שנמצאות בסיכון גבוה יותר לחלות בסרטן שד. נשים אלה יזכו למעקב צמוד יותר כך שאם יתגלה סרטן שד - הוא יתגלה בזמן.

אל תחכי - תיבדקי! גילוי מוקדם מציל חיים!

שלכן,
סיגל רצין – מנכ"לית
עמותת "אחת מתשע"
כולנות חותמות בנשיקה על התחייבות ללכת לבדיקת שד

קמפיין לרגל חודש המודעות

עמותת אחת מתשע הבינה, שכדי לייצר שינוי תפיסתי אמיתי יש צורך במהלך חברתי גדול וסוחף, והשיקה את "חותמות בנשיקה" – הפעילות המרכזית של חודש המודעות לסרטן השד בישראל הקוראת לנשות ישראל לחתום (בנשיקה) על התחייבות ללכת לבדיקת שד.
הנשיקות יוצגו בקיר דיגיטלי ענק בכיכר רבין בין התאריכים 15-21 לאוקטובר. 
היכנסי כדי לחתום בנשיקה על התחייבות ללכת לבדיקת שד


כדי לקדם את המהלך, רתם משרד הפרסום ראובני פרידן, המלווה את העמותה בהתנדבות, למעלה מ-80 סלבריטאיות ישראליות מובילות!
הנשים המפורסמות מופיעות בסרטון שבו הן שולחות נשיקות למצלמה ומזמינות את הנשים הישראליות להצטרף אליהן ולחתום בנשיקה. בין הסלבריטאיות בר רפאלי, רותם סלע, עינת שרוף, נסלי ברדה, ח"כ פנינה תמנו-שטה, טיטי איינאו, רותם אבוהב, אופירה אסייג, יובל שרף, נינט טייב, שחר פאר, סתיו שטרסקו, תאלין אבו חנא, נועם פרוסט, ארבל קינן, מיכאלה ברקו ועוד רבות אחרות.

הסרטון יוצג בטלויזיה בערוצים: רשת, קשת, ערוץ 10 ו - HOT וכן על גבי מסכים בקניוני BIG ובסניפי ארומה. בנוסף רדיו ת"א (FM 102) ישדרו תשדירים הקוראים לנשים להתחייב לחתום בנשיקה.
לצפיה בסרטון

לצורך הגברת החשיפה לקמפיין הוכנה מסגרת לתמונת הפרופיל בפייסבוק "חתמתי בנשיקה" - אתן מוזמנות  להחליף את תמנת הפרופיל ולסייע להגברת המודעות.
להוספת המסגרת 


דפנה לוסטיג, טהוניה רובל, ועדן פינס מדגימות את כפפות האגרוף של Fight Back

אירוע Fight Back

מועדון האגרוף JAB בניהולו של יוגב שרעבי, נרתם לסייע להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד במסגרת אירוע Fight Back.
במהלך האירוע, נשים וגברים מארגונים מובילים במשק הגיעו להלום בשקי אגרוף כאשר כל חבטה תורגמה לתרומה של 10 אגורות לעמותה. שקי האגרוף מצויידים בחיישנים מיוחדים, היכולים לזהות ולספור את המהלומות.

בתמונה (מימין לשמאל): דפנה לוסטיג, עדן פינס וטהוניה רובל מדגמנות את כפפות האגרוף.
פותחים את הסלון ואת הלב - מתנדבות העמותה משתפות את סיפור התמודדותן עם סרטן השד

מדברים בגילוי - פותחים את הסלון ואת הלב

באוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, בתים בכל רחבי הארץ מארחים מפגשים אינטימיים, חשובים ומרגשים עם מתנדבות עמותת אחת מתשע. המתנדבות משתפות בסיפורן האופטימי על גילוי מוקדם, מציאת כוחות חדשים וצמיחה מתוך משבר. 

הצטרפי לעשרות נשים שבחרו לארח מפגשים בבתיהם.  לפרטים והרשמה

שיתופי פעולה למען העלאת המודעות לגילוי המוקדם

עיריות בוורוד

רשויות מקומיות ומבנים בוורוד

לרגל פתיחת חודש המודעות, ביוזמת עמותת אחת מתשע, הוארו בוורוד בניינים ברחבי הארץ, כסמל למאבק במחלת סרטן השד.
בין הערים המשתתפות: ירושלים, תל-אביב, אשדוד, באר-שבע, פתח תקווה, קריית שמונה, רמת השרון, חולון, וגם רכבת ישראל שהאירה את התחנה בלוד.
פעילות בסניפי ארומה ישראל

פעילות בסניפי ארומה ישראל

כבכל שנה, כך גם השנה תציין ארומה ישראל בכל סניפיה בשיתוף עמותת אחת מתשע את חודש המודעות לסרטן השד. החל מה - 15 באוקטובר ולמשך חודש, סניפי ארומה ישראל יצבעו ורוד, מסכי המידע בסניפים יקראו לנשים ללכת להיבדק, יחולקו חומרי הסברה של עמותת אחת מתשע, העובדים יענדו סיכות ורודות של סמל המאבק בסרטן השד ועוגיות האלפחורס יצבעו וורוד (בצבע מאכל טבעי).
גדיל ריחני ורוד של ללין לציון חודש המודעות לסרטן השד

גדיל ריחני ורוד של ללין לציון חודש המודעות לסרטן השד

Laline, בשיתוף פעולה עם עמותת אחת מתשע, משיקה גדיל ריחני ורוד להעלאת המודעות לסרטן השד. זו השנה התשיעית ברציפות, שהרשת בוחרת לשתף פעולה עם עמותת אחת מתשע, ומשיקה מוצר ייעודי, שמטרתו לסייע במאבק במחלת סרטן השד ובהעלאת המודעות לגילוי המוקדם.
מחיר המוצר: 49.9 ש"ח. ללין תתרום 50% מהרווחים לעמותת אחת מתשע.

ניסאן מיקרה ורודה במכירה פומבית שהכנסותיה תרומה לעמותת אחת מתשע

מיקרה ורודה אחת ויחידה

ניסאן נרתמת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ומשווקת מכונית אחת ייחודית בצבע ורוד מדגם מיקרה. המכונית עומדת למכירה פומבית, שההכנסות ממנה יועברו כולן כתרומה לעמותת אחת מתשע. המכונית הוורודה תוצג בקניון רמת אביב החל מה -16 לאוקטובר.
לפרטים נוספים והשתתפות במכירה הפומבית

מבחר מבצעים ורודים

  • קרם פמפלוס של המותג יונקה פריז - גם השנה, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, על כל רכישה של קרם PAMPLEMOUSEE מבית YON-KA יועברו 10 ש"ח תרומה לעמותה!לרגל שיתוף הפעולה הקרם הינו במחיר מיוחד של 199 ₪ (במקום 275 ₪). ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ. המבצע עד ה- 30.10.2018.
  • מחליק שיער פינק זברה מחליק שיער "Pink Zebra" של מותג ווטליין פרו - וטליין במבצע ורוד במיוחד, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד: על כל רכישה של pink zebra שתתבצע דרך אתר ווטליין תתרום החברה 100 ש"ח לעמותת אחת מתשע.המוצר מוצע במחיר מיוחד לחודש המודעות: 399 ש"ח בלבד (במקום 500 ש"ח) . לרכישה היכנסו לאתר ווטליין
  • תכשיטים של מותג miracles by Ilanit - במהלך חודש המודעות יתרמו לעמותת אחת מתשע 10% מהרווחים של מכירת תכשיטים המשובצים אבנים וורודות של מותג miracles by Ilanit. לרכישה: https://www.miraclesbyilanit.com
  • בגדי ים של גוטקס – גם גוטקס מציינת את חודש המודעות לסרטן השד ותורמת לעמותת אחת מתשע 10% מההכנסות על מכירות בגדי ים (מהקטגוריה באתר), ובכלל זה בגדי ים ייעודיים לנשים שעברו כריתת שד. לרכישה: אתר גוטקס
  • בגדי ים של בילבונג – רשת בילבונג מקדישה את קולקציית Pink Rebel Swim לחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. 10% מהרווחים על הקולקציה יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע. טווח מחירי הקולקציה: 169.90 ₪ – 329.90. ניתן לרכוש את בגדי הים בחנויות הרשת.
  • בגדי קרולינה הררה - בתאריך 19.10.2018, ייצא מותג קרולינה הררה העולמי במבצע של יום אחד, במהלכו הלקוחות יהנו מהנחה של 10% על קוליקציית הReady to wear בחנות המותג בקניון רמת אביב . קרולינה הררה תתרום לעמותת אחת מתשע סכום העומד על 10% מכל רכישה כזו.
  • יין של יקבי כרמל - החל מאמצע אוקטובר ועד סוף נובמבר, יקיימו יקבי כרמל מבצע, במסגרתו ייתרם לעמותה על ידי יקבי כרמל 1 ₪ בגין כל בקבוק סלקטד רוזה, שיימכר במהלך התקופה. הבקבוקים ימותגו ו "ילבשו" ורוד.
 תרומה לעמותה

תרומתך הנדיבה תאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את העשייה המבורכת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים ולתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד.
ניתן לתרום דרך האינטרנט - לחצו כאן או התקשרו לעמותה:
03-6021717 שלוחה 0


מערכת ניוזלטר ITnewsletter