עמותת "אחת מתשע"

נובמבר 2020

יקירות ויקירים,
אנחנו שמחות לשתף אתכן ואתכם בסיכום פעילות חודש המודעות, בהד הגדול והמשמעותי ובתמיכה הרבה, שקיבלנו למהלך שלנו להורדת גיל הממוגרפיה.
הקמפיין שותף בעשרות קהילות, נחשף למיליוני נשים ואנשים. על העצומה, שהפצנו בנושא חתמו 7,700 אישה ואיש, ובימים אלו אף עלתה הצעה להוריד את גיל הממוגרפיה במסגרת הצעות לסדר היום בוועדת הכנסת, באמצעות מספר חברות כנסת. חברת הכנסת אורנה ברביבאי אף הגדילה לעשות ורתמה את רוב חברות הכנסת לסרטון משותף, הקורא לכולם להירתם למען המטרה החשובה. מהלך מרגש מאוד, במיוחד בימים טרופים אלה, אשר מאחד את כולן סביב מטרה נעלה אחת – הצלת חיים! לצפייה בסרטון.

מערך הגילוי המוקדם שבר שיאים חדשים והגיע לכל רחבי הארץ, ואפילו גלש אל מעבר לים, באמצעות פעילויות בזום. כ-100 פעילויות הסברה התקיימו בארגונים ובחברות בשלל שפות, בהם לקחו חלק כ-5,000 משתתפות ומשתתפים, ולשמחתנו, לא מעט פעילויות כבר הובטחו בחודש נובמבר ובחודשים הבאים.

מערך הטיפול בעמותה המשיך, לאורך כל חודש המודעות, וגם ב"יום שאחרי" להגיש סיוע ועזרה במגוון גדול של תחומים, ובהתאמה לימי הקורונה ולמורכבות שהם מביאים איתם לחייהן של נשים חולות ושל סביבתן הקרובה.
לצד כל אלה אנו ממשיכות לקדם את המהלך החשוב שלנו להורדת גיל הממוגרפיה ל-40 מול וועדת סל הבריאות. מוזמנות ומוזמנים להצטרף אלינו, לחתום על העצומה ולשתף.

שלכן, ושלכם,
סיגל רצין
מנכ"לית עמותת אחת מתשע

שמחות להזמין אתכן לפעילויות שיתקיימו בקרוב:

שישי בתשע בזום - 13 בנובמבר 2020

שישי בתשע חוזר

אחרי תקופה ממושכת של חוסר ודאות ומגבלות שונות, אירוע שישי בתשע יוצא לדרך. האירוע יתקיים בעוד כשבועיים, ביום שישי ה- 13.11.2020, בשעות 9:00-11:00, באמצעות הזום.
בתכנית: הרצאה של עו"ד שירין ג'יריס, אחראית על תחום מיצוי זכויות בעמותה והרצאה של גילה ברונר, סקסולוגית בכירה מבית החולים שיבא, תל השומר. לפרטים נוספים ולהרשמה 
מפגש חד פעמי של ריו אביירטו 27 בנובמבר 2020

מפגש ריו אוביירטו בזום

ריו אביירטו היא שיטה המשלבת תנועה ספונטנית מונחית וחופשית של ריקוד המעורר שמחה, שחרור וחיוניות, לצד טכניקות הרפיה ומגע, המאפשרות רגיעה עמוקה והקשבה פנימית.
מזמינות אתכן ל"מפגש טעימה" ייחודי של ריו-אביירטו המיועד לנשים אשר מתמודדות או התמודדו עם סרטן השד לקראת סדנה שתיפתח לאחר מכן. המפגש יתקיים בזום ביום שישי ה- 27.11.2020 בשעה 9:00.  להרשמה למפגש
עו

הרצאת 'לייב' של עו"ד שירין ג'יריס

מחלת הסרטן מביאה איתה לצד ההתמודדות הבריאותית, גם התמודדות כלכלית ונשים רבות אינן מודעות למלוא הזכויות המגיעות להן בזמן המחלה. עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד גם בהיבט המשפטי לקבלת הזכויות המגיעות להן, באמצעות עו"ד מומחית בתחום. 
במסגרת השירותים המוצעים, ללא תשלום, לנשים המתמודדות עם סרטן השד: ייעוץ וייצוג בכל הקשור לזכויות מהגופים הבאים: ביטוח לאומי; מס הכנסה; מקום העבודה; והביטוחים הפרטיים.

ביום שני  ה- 7.12.2020 בשעה 20:30 נקיים פייסבוק לייב בנושא מיצוי זכויות למתמודדות עם סרטן השד ולבני משפחותיהן, ע"י עו"ד שירין ג'יריס, אחראית מיצוי זכויות בעמותה. עו"ד ג'יריס מלווה שנים רבות נשים מול ביטוח לאומי, מקום עבודתן ומול גורמים נוספים.
שירין תשתף בעיקרי הזכויות ותזמין אתכן להעלות שאלות בנושא. מוזמנות לעקוב אחר דף הפייסבוק של העמותה בו יפורסמו פרטי המפגש  https://www.facebook.com/onein9
שירותים משפטיים נוספים בעמותה: כתיבת צוואות וייפוי כוח מתמשך

שירותים משפטיים נוספים: צוואות וייפוי כוח מתמשך

מחלת הסרטן מציפה לפעמים צרכים משפטיים, הקשורים בהתארגנות לעתיד. לאור זאת, עו"ד עידית שחם המתמחה בתחום דיני המשפחה, מציעה בהתנדבות ייעוץ וליווי בנושא כתיבת צוואות. 
התגובות לשירות זה מחממות את הלב: "עו"ד עידית שחם הדריכה אותנו באדיבות רבה, במקצועיות ובסבלנות, והיא מאוד עזרה. תמיד חשבתי שצוואה זה דבר מסובך ויקר, והיא הפכה את הנושא לנגיש, פחות מפחיד ופשוט. תודה רבה ובריאות טובה לכולם."

נושא נוסף שמונגש לפונות העמותה הוא "ייפוי כוח מתמשך": נשים שמעוניינות להיערך לקראת העתיד ולהחליט עבור עצמן, מי יטפל בהן ובאיזה אופן - אם יגיע הרגע לכך, מוזמנות לפנות לעמותה ולקבל פרטים בנושא.
עריכת "ייפוי הכוח המתמשך" נעשית במחיר מופחת מהמקובל בשוק וההכנסות מועברות כתרומה לעמותה באדיבות עו"ד עידית שחם.
מידע נוסף באתר העמותה או בטלפון: 03-6021717

ועוד מפעילויות העמותה:

קבוצת תמיכה דיגיטלית לגברים שלצידן

קבוצת תמיכה לגברים שלצידן

בתחילת אוקטובר נפתחה קבוצת תמיכה דיגיטלית אינטימית לגברים - בני זוג של נשים המתמודדות עם סרטן השד. הקבוצה התקיימה בעבר בהצלחה ונפתחת שוב, לאור הצורך שעלה בתקופה זו.
הקבוצה מתקיימת במסגרת "קו ליטל" ע"ש ליטל בוקסנבאום ז"ל.
בקרוב תיפתח קבוצה לנשים "ביום שאחרי" - נשים  לאחר סיום הטיפולים, ובהמשך תיפתחנה קבוצות תמיכה נוספות למתמודדות עם סרטן השד. עדכונים בנושא יפורסמו באתר ובדף הפייסבוק של העמותה. להרשמה לקבוצה הדיגיטלית
המשתתפות בקורס מתנדבות במפגש בזום

קורס מתנדבות לצדך 2020

בחודש ספטמבר נפתח מחזור נוסף להכשרת מתנדבות "לצדך". והפעם - כיאה לתקופתנו - מתקיים הקורס ברובו בזום. 16 מתנדבות חדשות הצטרפו ל-44 המתנדבות הוותיקות של התוכנית.
בכדי לדייק את המענה לפונות, בחרנו, כמו תמיד, מתנדבות העונות לקריטריונים, שחסרים לנו בקרב המתנדבות הקיימות - מבחינת גיל, סוג הטיפולים שעברו וקריטריונים נוספים.
אנו מברכות את המתנדבות החדשות שמצטרפות אלינו ומאחלות להן בהצלחה!

עדכונים ומחקרים חדשים

 תרומה לעמותת אחת מתשע

בימים אלו אנו זקוקות לכם יותר מתמיד
בתקופה זו של חוסר ודאות, כאשר נשים רבות זקוקות לעזרתנו, בליווי ותמיכה, אתם יכולים לקחת חלק ולסייע לנו. עמותת אחת מתשע הינו גוף המתקיים מתרומות בלבד. איננו תלויים בגוף ממשלתי ולכן העזרה שלכם משמעותית מאד עבורנו, ועבור הנשים המתמודדות עם סרטן השד.
לתרומות באתר העמותה או בטלפון: 1-800-363-400
 עיגול לטובה - כסף קטן משנה הרבה


עגלו לטובתנו
- בכל קנייה בכרטיס האשראי, יעוגל סכום הקנייה לשקל הקרוב. מדובר בתרומה חודשית של שקלים בודדים. לפרטים


מערכת ניוזלטר ITnewsletter