עמותת "אחת מתשע"

יום האישה הבינלאומי 2021

יקירות ויקירים,
יום האישה הבינלאומי חל מידי שנה ב-8 למרץ. זהו גם תחילתו של האביב המביא עמו אנרגיות מחודשות. השנה בליבנו גם תקווה חדשה ואופטימית לגבי ההתמודדות עם מורכבות המגיפה העולמית.

לפני מספר שבועות התקבלה החלטה בוועדת סל הבריאות, אשר הותירה את הבקשה שלנו להורדת גיל הממוגרפיה ל-40 מחוץ לסל. לצד תחושת האכזבה מההחלטה הגורלית, אנו גאות על ההישג האדיר של העלאת הנושא לשיח הציבורי, הן בקרב אנשי מקצוע וגורמים ממסדיים והן בקרב הקהל הרחב. אנו נמשיך להוביל את המהלך החשוב והמשמעותי הזה בעבור כל אישה בישראל: הורדת גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40, גם בשנת 2021, ואני מזמינה אתכן להצטרף אלינו לפעילות זו ולצרף חברות נוספות (פרטים בהמשך).

בנוסף למהלכי העמותה בתחום מדיניות, מתקיימות כעת מגוון רחב של פעילויות, הן במערך הטיפול - עבור נשים, המתמודדות עם סרטן השד, והן במערך הגילוי המוקדם - פעילויות הסברה להצלת חיים. אני מזמינה אתכן/ם לתמוך בעמותה, באמצעות תרומה שתסייע לנו להמשיך בפועלנו ולהרחיב אותו.

שמרו על עצמכן. זכרו תמיד, שהאחריות על בריאותנו היא בידיים שלנו, והקפידו על שגרת בדיקות או טיפולים.

בברכת חג שמח,
סיגל רצין
מנכ"לית עמותת אחת מתשע
 

הזמנת פעילות הסברה להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד . גיליה - 052-2414351

פעילויות הסברה לגילוי מוקדם

עמותת 'אחת מתשע' מקדמת לאורך כל השנה פעילויות הסברה, כדי להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. סיפורים אישיים מעוררי השראה, לצד סדנאות בריאות מעצימות להנחלת ידע מעשיר על שגרת בדיקות מומלצת, ומתן מענה על שאלות נפוצות בתחום. המידע המעשיר שניתן, מאפשר לכל אחת מאתנו להבין טוב יותר כיצד היא יכולה וצריכה לפעול.
הפעילויות מוצעות לקהל הרחב במגוון שפות, הן מתקיימות בזום או באופן פרונטלי ואינן כרוכות בתשלום.
לפרטים נוספים התקשרו לגילי-ה או לחצו כאן
נפתחות שתי קבוצות תמיכה דיגיטליות פרטים בטקסט הנלווה

קבוצת תמיכה דיגיטלית

בקרוב תיפתחנה בעמותה שתי קבוצות תמיכה דיגיטליות לנשים המתמודדות עם סרטן השד. מדובר בקבוצות אינטימיות של כ-7-10 נשים, אשר נותנות מרחב פתוח לשיח ולשיתוף בקשיים ובאתגרים. את הקבוצות מלווה מנחה מקצועית עובדת סוציאלית.
  • בחודש מרץ תיפתח קבוצה של נשים במהלך טיפולים.
  • בחודש אפריל תיפתח קבוצה לנשים ביום שאחרי, המיועדת למחלימות מסרטן שד.
לפרטים נוספים והרשמה לקבוצה הדיגיטלית
יובל שרף מדגמנת את הצמיד האופנתי שימכר רשת קניוני עופר בעיצובה של אתי קובו

שת"פ קניוני עופר ואתי קובו עם העמותה

לרגל יום האישה, קבוצת קניוני עופר בשיתוף עם מעצבת התכשיטים והמשפיענית אתי קובו, משיקים צמיד אופנתי, שכל הכנסותיו יועברו בתרומה לעמותת "אחת מתשע”.
במסגרת השת"פ עיצבה קובו צמידי קפסולה, שימכרו בסניפי סטימצקי בקניוני עופר ברחבי הארץ במחיר מיוחד: 19 ש"ח בלבד! (בהצגת קוד קופון מאפליקציית MY OFER). הצמידים ימכרו בקניוני עופר בין ה- 7-12.3.2021.


תמיכה וליווי רגשי למתמודדות סרטן השד במחלקת הפלסטיקה בביה

שת"פ עם מחלקת הפלסטיקה בשיבא

שיתוף הפעולה המוצלח מתחדש.
מידי יום ראשון מגיעה עו"ס מאיה קורן וידר, רכזת טיפול מטעם 'העמותה', למחלקת הפלסטיקה בשיב"א. היא מסייעת ותומכת בזמן אמת בנשים, הנמצאות בתהליך שחזור שד, ללא צורך בקביעת תור או בהמתנה ממושכת.
נציגת העמותה במחלקה ממוקמת במרפאות החוץ של מחלקת כירורגיה פלסטית. לשאלות או פרטים נוספים: 03-6021717.
.

הצטרפו אלינו למהלך להורדת גיל הממוגרפיה

מורידות את גיל בדיקות הממוגרפיה ל- 40

למרות שבקשתנו להורדת גיל בדיקות הסקר ל-40 לא התקבלה, אנו ממשיכות לפעול השנה ביתר שאת, ולצורך כך זקוקות לכן! אנו מאמינות כי נשים שחלו בסרטן השד בעצמן הן אלו שיביאו את השינוי, מתוך אחוות נשים אמיתית ודאגה לכלל ציבור הנשים בישראל. לשם כך אנו מגייסות פעילות של העמותה שיהוו כוח "קומנדו" מובחר של נשים, המוכנות לשתף את סיפורן האישי בתקשורת בשיתוף משרד יחסי הציבור שלנו, ובכך יסייעו לקדם את המהלך להורדת גיל הממוגרפיה.
בעיקר אנו זקוקות לנשים שחלו בין הגילאים 40-50 על מנת להוכיח שהבקשה היא מהמוצדקות והראויות ביותר, ובמטרה להשפיע על דעת הקהל בנושא!
אם את מוכנה להצטרף צרי איתנו קשר: callus@onein9.org.il
תמונת זום - סיום קורס מתנדבות הסיפור האישי

סיום קורס מתנדבות הסיפור האישי

בסוף פברואר הסתיים קורס מתנדבות בתכנית הסיפור האישי. 13 מתנדבות, מרגשות, ובעלות סיפורים מעוררי השראה, הצטרפו למעגל הנשים המספרות של 'אחת מתשע'. 
את הקורס הנחתה שרון אביב, מספרת סיפורים נפלאה, ובעלת מרכז "גולם" למספרי סיפורים.
מטרת ההרצאות שהעמותה מקיימת היא הנעת נשים לבדיקה, כי גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים. להזמנת הרצאה.
בהצלחה לכל המרצות המקסימות!

וובינר חידושים בתחום סרטן השד שהתקיים ב-11 בפברואר 2021- צפיה בהקלטה

וובינר בנושא חידושים בתחום סרטן השד

ב-11 בפברואר 2021 התקיים וובינר מרתק של העמותה, בנושא חידושים בתחום סרטן השד, בהשתתפות ד"ר נאוה זיגלמן דניאלי, ראש תחום אונקולוגיה במכבי שירותי בריאות.
ניתן לצפות בהקלטה של הוובינר.

עדכונים ומחקרים חדשים

בימים אלו אנו זקוקות לכם

בתקופה מורכבת זו, כאשר נשים רבות כל כך זקוקות לעזרתנו, אתם יכולים לסייע להן יחד אתנו. עמותת 'אחת מתשע' הינה גוף, המתקיים מתרומות הציבור בלבד ולכן נדיבות ליבכם ורצונכם לעזור לנשים, המתמודדות עם סרטן השד, ואף לסייע בהצלת חיים - משמעותית מאד! מוזמנים לעגל לטובתנו או לתרום דרך אתר העמותה וכמובן - לשתף.
לתרומות באתר העמותה או בטלפון: 1-800-363-400
 עיגול לטובה - כסף קטן משנה הרבה

עגלו לטובתנו: בכל קנייה בכרטיס האשראי, יעוגל סכום הקנייה לשקל הקרוב. מדובר בתרומה חודשית של שקלים בודדים. לפרטים


מערכת ניוזלטר ITnewsletter