עמותת "אחת מתשע"

ניוזלטר יולי 2021

יקירות ויקירים,
הקיץ כבר כאן והיום מתחיל החופש הגדול. אצלנו המלאכה מרובה, כתמיד, ואנו נמצאות כאן בכל העת בכדי לתמוך בנשים הזקוקות לנו.

במהלך החודשים האחרונים, הגשנו בקשה מחודשת לסל הבריאות להורדת גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40. אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולסייע לקדם את הנושא.  

השקנו פורמט חדש, מודולרי ואינטואיטיבי למדריך "צעד אחר צעד", המאפשר לנהל את תהליך ההתמודדות עם המחלה, באופן מותאם אישית. היכנסו ושתפו עם מי שזקוקה לכלי חשוב זה.

בתחילת יוני קיימנו מפגש חשוב ומרגש להוקרת מתנדבות העמותה. מפגש פיזי ראשון, אחרי תקופה ארוכה בה לא נפגשנו. כל כך התגעגענו..

ומה לפנינו? בשבועות הקרובים נשיק מספר פעילויות המיועדות הן לנשים המתמודדות עם סרטן השד והן לנשים המעוניינות לקבל מידע על גילוי מוקדם. אני מזמינה אתכן להצטרף אלינו ולהפיץ את ההזמנה לנשים שאתם/ן אוהבים ואוהבות.

בהזדמנות זו, תוכלו גם אתם/ן לעזור ולתמוך בנו בתרומה, על מנת שנוכל להמשיך לפעול ולהתפתח למען האוכלוסיות הזקוקות לנו.

שימרו על עצמכן ולכו להיבדק.

שלכן/ם,
סיגל רצין
מנכ"לית עמותת אחת מתשע
 

הזמנה לסדנת בריאות נשית בפייסבוק של העמותה בלייב בתאריך 5.7.21 בשעה 20:00

לייב סדנת בריאות השד

ביום שני הבא בשעה 20:00 נקיים, לראשונה, בדף הפייסבוק של העמותה סדנת לייב מקצועית עם אביב שולמן. במפגש תספק אביב מידע חשוב שכל אישה צריכה לדעת, תנפץ מיתוסים ותענה על שאלות בנושא.
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מומלץ להירשם על מנת לקבל תזכורת לפני הפעילות: 
להרשמה
הזמנה לארוע שישי בתשע 16.7.21 9:00-11:00

מפגש שישי בתשע

מתמודדת עם סרטן השד או מחלימה? פני לעצמך את שישי בבוקר, רק פעם אחת לעצמך. הכיני קפה או תה והצטרפי אלינו. מפגשי 'שישי בתשע' של העמותה הפכו למסורת מיוחדת ומרגשת. והפעם מצטרפות אלינו שתי נשים מקסימות, מצחיקות ומעצימות.
אל תפספסי. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בהרשמה מראש.


לייב עם ד

לייב עם ד"ר אריאל טיסונה בנושא שחזורי שד

בסוף יולי נארח את ד"ר טיסונה, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית למפגש חשוב בנושא שחזורי שד.
מדובר במפגש מעשיר שיעסוק, בין היתר, בסוגים השונים ובשיטות הקיימות בתחום שיחזורי השד ובהיערכות המומלצת לקראת התהליך. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש כדי לקבל תזכורת.

 עו

מיצוי זכויות בנושא שחזור שד בעקבות סרטן

חלק מן הנשים, המבצעות ניתוח שחזור שד, לאחר כריתה, נותרות עם צלקות "קלואידיות" - צלקות בולטות הגורמות לגרד וכאב.
עו"ד שירין ג'יריס, שאחראית על תחום מיצוי זכויות בעמותה, טיפלה לאחרונה באישה אשר סבלה מצלקת קלואידית, וביקשה מקופת החולים לבצע טיפול לייזר לתיקון הצלקת, אך קופת החולים התייחסה לנושא כאל ניתוח אסתטי וסירבה לממן את הטיפול. רק לאחר שהגשנו ערעור, בשמה של האישה, הקופה אישרה את הבקשה.
הליכי שחזור שד בעקבות סרטן, וגם השלכותיהם (כמו הצלקת הקלואידית) הם חלק ממערך הטיפולים הניתנים לנשים המתמודדות, ולפיכך אם את מתמודדת עם שחזור והשלכותיו, ייתכן ומגיעות לך זכויות.
זקוקה לעזרה במיצוי זכויות? יש לך שאלה בנושא? מוזמנת ליצור קשר עם עו"ד שירין ג'יריס בטל' 03-6021717 או במייל shireen@onein9.org.il

קיבלת אבחנה לסרטן השד? מדריך פעולה

מתיחת פנים למדריך הפעולה - צעד אחר צעד

אובחנת בסרטן השד? מדריך  "צעד אחר צעד"  בפורמט חדש ואינטואיטיבי הושק לאחרונה בעמותה. אם את מתמודדת עם סרטן השד או מכירה מישהי שאובחנה, הפני אותה למדריך המודולרי, שמאפשר התמצאות בכל אחד משלבי התהליך ומסייע במיקוד השאלות שכדאי לשאול אנשי מקצוע ובדגשים נוספים שכדאי לדעת. לכל שאלה נוספת, אנחנו כאן בטל' - 1-800-363-400.
הכשרת מנחות בחברה הבדואית

הכשרת מנחות בחברה הבדואית

בחודש יוני הסתיימה לראשונה הכשרת מנחות בחברה הבדואית. סדנאות ההסברה מאפשרות לנו להנגיש את המידע על חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ומטרת ההכשרות היא לפתח צוות של מנחות מקצועיות שיוכלו להעביר את הפעילויות, בקהילות ובשפות שונות בכל רחבי הארץ. בחברה הבדואית הגענו במהלך השנים, לישובים רבים בנגב וכעת יתאפשר לנו להגיע לישובים נוספים.
בתמונה, משתתפות ההכשרה, עם המנחה – רוחל'ה אדלר ומנהלת המערך- גיליה כהן.
(צילום: ביסאן אלצענא)


סיום קורס הכשרת נאמנות ממוגרפיה בקופת חולים כללית

הכשרת נאמנות ממוגרפיה בקופ"ח כללית

הכשרת נאמנות ממוגרפיה הינה תכנית ייחודית של העמותה, במסגרתה נשים בעלות תפקידים במרפאות, לוקחות על עצמן גם את נושא קידום בדיקות הממוגרפיה בקהילה שלהן. מעורבות אותן נשים משמעותית מאד, בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ובהצלת חייהן של נשים רבות.
לפני כחודשיים הצטרפה לראשונה קופ"ח כללית, לתכנית הותיקה של העמותה והכשירה נאמנות במחוז שרון-שומרון.


מסיבת הוקרה למתנדבות אחת מתשע

מסיבת הוקרה למתנדבות "אחת מתשע"

הידעת? באחת מתשע מתנדבות למעלה מ-100 מתנדבות, נשים אמיצות, רובן המכריע חלו בעצמן בסרטן השד, ולאחר שהחלימו החליטו לתרום במקום שבאמת צריך אותן – בתמיכה בנשים חולות, ובהגברת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. בתחילת יוני, התכנסנו בגג הבניין של משרדי העמותה, כדי לחגוג יחד עם המתנדבות, ולהוקיר את פועלן החשוב. הפעם – הכיף של המתנדבות היה במרכז – ואיזה כיף היה! בשעת בין הערביים הגג בבני ברק נראה לפתע כמו מנהטן, הזמנו את ארבל פישלר הלא הוא בוביזמר לשירה בציבור מהנה ומרימה, אכלנו, התחבקנו, צחקנו, שרנו ורקדנו. היה אש!!
(צילום: ליאור שגב)

עדכונים ומחקרים חדשים

רגע לפני שמסיימים.. זכרת לקבוע תור לכירורג שד?

לחצי עכשיו על הקישור ושרייני לך תור בקופת החולים לפרטים נוספים

בימים אלו אנו זקוקות לכם/ן

בתקופה מורכבת זו, כאשר נשים רבות כל כך זקוקות לעזרתנו, אתם יכולים לסייע להן יחד אתנו. עמותת 'אחת מתשע' הינה גוף, המתקיים מתרומות הציבור בלבד ולכן נדיבות ליבכם ורצונכם לעזור לנשים, המתמודדות עם סרטן השד, ואף לסייע בהצלת חיים - משמעותית מאד! מוזמנים לעגל לטובתנו או לתרום דרך אתר העמותה וכמובן - לשתף.
לתרומות באתר העמותה  או בטלפון: 1-800-363-400
 עיגול לטובה - כסף קטן משנה הרבה

עגלו לטובתנו: בכל קנייה בכרטיס האשראי, יעוגל סכום הקנייה לשקל הקרוב. מדובר בתרומה חודשית של שקלים בודדים. לפרטים


מערכת ניוזלטר ITnewsletter