עמותת "אחת מתשע"

מאחלת שנה טובה

ברכת שנה טובה - שתהילה לכולנו שנה מלאת שמחה ואופטימיות!.

חברות יקרות וחברים יקרים,

בפתחה של שנה חדשה אני מאחלת ומייחלת, שתהא זו שנה טובה, בסימן התחדשות ובריאות. שנה אופטימית ומלאת תקווה לשמחה, רוגע ושלווה.

השנה שחלפה, המשיכה לאתגר את כולנו, בארץ ובעולם, בהתמודדות עם נגיף הקורונה. החיים שלנו השתנו, ונאלצנו להמשיך להתאים עצמנו למציאות, שהשתנתה חדשות לבקרים.
יחד עם זאת, "אחת מתשע" הצליחה להישאר גם בתקופה מאתגרת זו אי של יציבות ושל שפיות עבור ציבור הנשים בישראל בכלל, ועבור הנשים החולות בפרט.
מתנדבות העמותה, אשר החלימו בעצמן מסרטן השד, המשיכו וממשיכות להעניק כוחות ותקווה לנשים, המתמודדות כעת עם המחלה, ולהוות עבורן משענת משמעותית קרובה בתקופה של פחדים וריחוק חברתי.
גם השנה ליווינו, סייענו ותמכנו במגוון דרכים ואופנים בכ- 1500 נשים, אשר מצאו עצמן מתמודדות, בנוסף לקורונה, גם עם סרטן השד.
וזו הזדמנות להזכיר ולהציע לכל מי שזקוקה לסיוע לפנות אלינו בטל' 03-6021717 או במייל callus@onein9.org.il.

במקביל המשכנו לפעול במרץ להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, והגענו לארגונים ולגופים שונים בכל רחבי הארץ, העברנו את המסר מציל החיים בשלל שפות ובכל דרך אפשרית: פרונטלית או בזום.
אנחנו נמצאות רגע לפני חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, בו נמשיך להעלות מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, בשלל דרכים ופעילויות. יש למה לצפות :) 
בנוסף, נמשיך לקדם את השיח הציבורי בנושא הבקשה שהגשנו לסל הבריאות גם השנה, במטרה להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40

מתי בפעם האחרונה יצא לכן/ם לסייע להציל חיים? ואם לא עכשיו – אימתי? אז מוזמנות/ים לסייע לנו בכך באמצעות הפצת חומרי ההסברה, הזמינים כעת גם באתר העמותה

חג שמח ושנה טובה.

שלכם ושלכן,

סיגל רצין
מנכ"לית עמותת אחת מתשע



מערכת ניוזלטר ITnewsletter