עמותת "אחת מתשע"

סיכום ופרידה מסיגל

סיגל רצין

שותפות יקרות ושותפים יקרים,

במהלך ינואר 2022 אסיים את כהונתי כמנכ"לית עמותת אחת מתשע, אחרי 6 שנים של עבודה שופעת פעילות, מרגשת ומספקת ביותר בעמותה נפלאה.

לפני שש שנים יצאתי למסע הזה בסקרנות ובהתרגשות, מסע שכלל לא מעט תחנות בדרך, כאשר הצעדים שנדרשו לו לא תמיד היו קלים.
בין התחנות ניתן למנות: שינוי אסטרטגי, מעבר למשרדים חדשים, הרחבת שירותים קיימים ופיתוח חדשים, הטמעת מערכת CRM ושיטות עבודה חדשות, קידום נושאים רוחביים עם קואליציות עמותות חולים ועוד.

כתחנה משמעותית ניתן לציין גם קרוב לשנתיים של משבר בריאותי-חברתי-כלכלי בדמות מגפת הקורונה, כאשר תחום בריאות הציבור חזר למרכז השיח הציבורי בהקשר למגפה, ודחק, לצערנו, נושאי בריאות חשובים אחרים מסדר היום.

סרטן השד הוא סוג של גזירת גורל, שאף אחת לא מייחלת לה, אבל השמירה על שגרת בדיקות וגילוי מוקדם, ואחר כך אופן ההתמודדות עם המחלה, היציאה ממנה, והדרך שבה אפשר להתעצם ולהתחזק במהלכה ולאחריה, זה כבר סיפור אחר.

ואם אני מדמה את תקופת הקורונה לסוג של מחלה, שמייצגת מצב של חוסר וודאות, אז אין ספק שעצם העובדה שכבר הגענו לתחנה זו כעמותה איתנה, אפשרה לנו לשמור על חוסן ורווחה גם בתקופה זו, ואף לייצר הזדמנויות ולהתפתח לכיוונים ולאופקים חדשים.

היום הפרופיל הציבורי של העמותה גבוה מאוד, והיא מובילה מהלכי שינוי בציבור הישראלי בכל הקשור לבריאות השד, הן ברמת השטח והן מול קובעי מדיניות.

אנו מגיעות בשנים האחרונות מידי שנה למספרים חסרי תקדים של כ- 13,000משתתפות בסדנאות ובהרצאות הגילוי המוקדם, כ- 1,300 נשים חולות נהנות משירותי העמותה בשנה, אנו נחשפות למיליוני נשים ברשתות החברתיות ומניעות אותן לפעולה, ומצליחות מידי שנה להפתיע בגדול עם קמפיין המודעות השנתי בחודש המודעות לסרטן השד ועם שיתופי פעולה חדשים ויוצאי דופן.

לשמחתי ולמזלי יצאתי למסע הזה עם צוות עובדות יוצא דופן וחדור שליחות, מתנדבות יקרות, שפועלות ללא לאות למען נשים חולות ולמען הצלת חיים, וחברות וועד מנהל המגיעות, כל אחת, מעולם תוכן אחר, והמעמידות לרשות העמותה את הידע שלהן, את זמנן ואת מרצן, בהתנדבות ובנפש חפצה. כולן כאן כדי להפוך את החברה הישראלית לטובה ולבריאה יותר ואני כה גאה שזכיתי לנהל את הארגון ולהוביל את הנשים המיוחדות הללו.

ויש את כל השותפים.ות המופלאים.ות שלנו, שתרומתם.ן והתמיכה שלהם.ן מאפשרת לעמותה להמשיך את כל המפעל הנהדר הזה.
בזכות כולכן.ם הצליחה העמותה להגיע למקומות חדשים ולפעול למען בריאותן ורווחתן של יותר ויותר נשים בישראל. זה לא מובן מאליו!

אני מאחלת הצלחה רבה למחליפתי, טלי רוזין, וסמוכה ובטוחה שיחד עם הצוות, המתנדבות, הוועד המנהל וכל השותפות.ים, תדע להמשיך ולקדם את בריאותן של הנשים למקום טוב יותר.
טלי תחל עבודתה בעמותה באופן רשמי בתחילת פברואר, אולם כבר עכשיו מתחילה להיכנס לעניינים.

בהוקרה ובהערכה רבה,
סיגל רצין
מנכ"לית




מערכת ניוזלטר ITnewsletter