עמותת "אחת מתשע"

חודש המודעות לסרטן השד - אוקטובר 2022

תראו מה שצבע יכול לעשות!
חודש אחד בשנה נצבע בוורוד ופתאום כולם מדברים גילוי מוקדם.
אנחנו, עמותת אחת מתשע, שגילוי מוקדם וליווי מתמודדות הם לחם חוקנו, נערכנו כהרגלנו ואנחנו רוצות לספר לכם מה צפוי בחודש הקרוב.
אתם מוזמנים לקחת חלק, לשתף ולהשתתף 
ולא לשכוח לקבוע תור.

בברכת בריאות טובה,
טלי.
מנכ"לית עמותת "אחת מתשע"


חודש המודעות 2022: השנה אל תקשיבי לי

עמותת אחת מתשע בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן משיקים את הקמפיין השנתי להעלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם.
את הקמפיין מובילה פאולה רוזנברג לצד ארבע נשים נפלאות המתמודדות או מחלימות מסרטן השד.
השנה אנחנו פונות לחברה של... לאחות של... לדודה או לאמא של... וקוראות לה לפעול ולהניע לפעולה את החשובות לה מכל. גם את יכולה לקחת חלק בקמפיין צפי בו והשתתפי - לפרטים
הדף הראשי של וואיינט צבוע בורוד

מתרגשות לקחת חלק בפרויקט חשוב של קבוצת ידיעות אחרונות לרגל חודש המודעות לסרטן השד.
בתחילת החודש נצבעו בוורוד דף הבית של ynet והעמודים הראשיים של ידיעות אחרונות. בהמשך עלו לאוויר שורה של כתבות מרגשות הקוראות לנשים ללכת להיבדק.
נועה רוזין ונלי תגר משפיעניות טיקטוק בקמפיין 'את קובעת'

השנה החלטנו לפעול גם בזירה החדשה והצעירה יחסית: טיק טוק.
נועה רוזין יזמה סדרת סרטונים תחת הכותרת ״את קובעת״. טיק טוק ישראל התגייסו למשימה, צוותי הצילום וההפקה עבדו בהתנדבות, וכמוהם גם הנשים שהופיעו בסרטונים – נועה רוזין, נלי תגר, מיה דגן (כוכבת הטיקטוק), ריוואה רסלאן מ'האח הגדול', אסתי סוקולובסקי וירדן הראל, נשים שלהן מספר רב של עוקבות. המוטיב המרכזי של הקמפיין הוא שהיות שאת בין כה קובעת כמעט הכל (מה יאכלו, מה ילבשו) קבעי גם תור לבדיקה.
הפסל הורוד בכיכר הבימה. צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב

ב - 6.10 הושק בכיכר הבימה "הפסל הוורוד" שיוצב שם לאורך כל חודש אוקטובר. זהו מיצב של שני כדורי ענק ורודים בקוטר של 2.5 מטר עשויים פיברגלס וקלקר מוקצף, שעליהם ברקודים סריקים, אשר מובילים לדפי מידע על תסמינים. כל קוד מספר על סימן אזהרה שיש לשים לב אליו.
המיצב הוא יוזמה של בית חולים איכילוב בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן ועמותת "אחת מתשע". הייעוץ הרפואי המקצועי למיצב ניתן על ידי ד"ר מריאן חטיב, מנהלת מרכז השד בבית החולים איכילוב.
המיצב מיועד לעודד נשים לשים לב לתסמינים של סרטן השד ולתמרורי אזהרה חשודים. יש לציין שרוב השינויים המתגלים בשד אינם מצביעים על הימצאות גידול סרטני, אך בכל מקרה של הופעת סימן אחד או יותר, חשוב לפנות לבירור רפואי ולהקפיד על שגרת בדיקות קבועה.
צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב

שיתופי פעולה עם חברות וארגונים לרגל חודש המודעות

גם השנה הצטרפו אלינו ארגונים ומותגים מובילים במשק, אשר בחרו לסייע לנו בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם ובגיוס תרומה לעמותה.
מסכת פנים של חברת ללין - מהדורה מיוחדת לחודש המודעות.

רשת Laline הבינלאומית, לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, מצטרפת אלינו השנה בפעם ה-13! ומשיקה, לרגל חודש המודעות, מסכת GLOW לפנים- רעננה, זוהרת, מוארת. מסכת בד מועשרת בלחות המעניקה לפנים שילוב מפנק של מרכיבים חיוניים כגון ויטמין E , פרו-ויטמין B5, אלוורה ומינרלים מים המלח. על גבי האריזה, לראשונה יצורף קוד QR המפנה לדף מידע וקביעת תור לבדיקת שד ו-50% מהרווחים יועברו בתרומה לעמותה.
כיסא ורוד של חברת כתר - מהדורה מיוחדת לחודש המודעות.  צילום: ינאי יחיאל

זו השנה השלישית שחברת כתר מציעה את המהדורה הוורודה והמיוחדת של כיסא הפלסטיק המוכר.
לכל כיסא מצורפת התזכורת ללכת להיבדק, תחת הקריאה "שבי רגע. הרגע הזה עשוי להציל את חייך", עם QR קוד המפנה לעמוד מידע וזימון תור לבדיקה.
הכסאות הורודים של כתר יוצבו במאות נקודות ברחבי הארץ, כחלק משיתוף פעולה עם רשויות מקומיות רבות וחברות מסחריות שבחרו להציבו במטרה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק. הכיסאות נמכרים ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר
צילום: ינאי יחיאל, כתר

פחזניות רשת גולדה - מהדורה מיוחדת לחודש המודעות

רשת הגלידריות הישראלית גולדה מצטרפת אלינו בשנית ומשיקה מהדורת פחזניות של מותג הקינוחים של הרשת PINK GOLDA, הכוללת 9 פחזניות שרק אחת מהן תהיה בצבע ורוד, המזוהה עם עמותת "אחת מתשע", במטרה לחזק את המסר של העמותה ובכך לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת. 10% מסך המכירות של "פחזנית אחת מתשע" יתרמו לעמותת אחת מתשע על ידי רשת גולדה.
"פחזנית אחת מתשע" במהדורה מוגבלת תהיה זמינה למכירה החל מה-20.10.22 בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית וכן באפליקציית המשלוחים של גולדה.

סטנד של חברת קרליין - מהודרה מיוחדת לחודש המודעות

חברת קרליין יצאה במבצע להעצמה נשית, שכל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. במהלך הפעילות יוצבו 300 מעמדים בקופות הקוסמטיקה בכל סניפי סופרפארם בארץ. כל מעמד מכיל מגוון שפתונים ולקים בקשת גווני הוורוד. על גבי המעמד יש עלונים אינפורמטיביים של העמותה, כמו גם קוד סריק לדף מידע בו כל האינפורמציה לה את זקוקה.
המהלך ילווה בפעילות בערוצים המסחריים של קרליין ועמותת אחת מתשע בכל חודש אוקטובר.

תבליני מיימון - במהדורה מיוחדת לחודש המודעות

תבליני מימון הינה חברת התבלינים המובילה בישראל. החברה יזמה איתנו שיתוף פעולה, במסגרתו במהלך חודש אוקטובר יוחלף המכסה הצהוב האייקוני במכסה ורוד, שהוא צבע המאבק בסרטן השד במוצרים הנמכרים ביותר: פפריקה מתוקה ופלפל שחור.
במטרה לעודד בדיקה לגילוי מוקדם, על המכסה הוורוד הודפס הכיתוב "לכי להיבדק" ותווית המוצר עודכנה כך שיופיע עליה ברקוד סריק למידע וקביעת תור. בנוסף, החברה תתרום 1 ש”ח מכל מוצר עם פקק ורוד שיימכר, לעמותה לטובת קידום פעילותה המבורכת.
תבליני מימון מקבוצת מימון, הינה חברה בבעלות משפחתית אשר 45% מעובדיה ו- 50% ממנהליה הינן נשים.

ארומה אספרסו בר

זו השנה השביעית שארומה אספרסו בר לוקחת חלק בהעלאת המודעות לסרטן השד.
השנה, עוגיית האלפחורס של ארומה ״תלבש״ ורוד, ועל כוסות הקפה יודבקו מדבקות ורודות עם ברקוד ייעודי לסריקה- המפנה ישירות לקביעת תור לבדיקה.
בנוסף, עובדי ועובדות הסניפים יענדו סיכות ורודות, ישודר סרטון של העמותה במסכים וגלויות עם מידע יופצו בסניפי הרשת.

קולקציית בגדי ספורט של חברת סטרונגפול לחודש המודעות

סטרונגפול מותג לבגדי אקטיב פאשן ולייף סטייל יצאו בקולקציה ורודה וייחודית לכבוד חודש המודעות שכוללת סט ספורטיבי ומגוון אקססוריז שבמהלך כל חודש אוקטובר רווחיה ילכו לתרומה לעמותה. את המוצרים ניתן לרכוש באתר המותג.
קולקציית צמידים של אתי קובו לחודש המודעות

קבוצת קניוני עופר יוצאת אף היא בפעילות חברתית למען גיוס תרומות לעמותת אחת מתשע. במסגרת הפעילות שתתקיים החל מה-20 באוקטובר ב-17 קניוני עופר, יושקו צמידים אופנתיים בעיצובה של אתי קובו ובמחיר סמלי של 19 ש"ח בלבד.
כל ההכנסות תרומה לעמותת אחת מתשע. עקבו אחר דף הפייסבוק של הקבוצה להודעת ההשקה.
השקת תערוכת חולמות בוורוד

ב-19 באוקטובר תיפתח בקניון עופר רמת אביב תערוכת אופנה חברתית תחת השם: "חולמות בוורוד" ותוצג לקהל הרחב עד ה-31 באוקטובר. התערוכה תציג 12 שמלות ורודות באמצעות צילומים מרהיבים של נשים מפורסמות שהחלימו מסרטן. מטרת התערוכה היא העלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם של המחלה וגיוס תרומות לעמותה.
קולקציית פינק פוני של ראלף לוריין לחודש המודעות

חברת פולו ראלף לורן, מקבוצת פקטורי 54, מצטרפת אלינו, זו השנה השלישית, עם קולקציית PINK PONY לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. זאת כחלק מהמהלך הפילנתרופי העולמי של חברת פולו ראלף לורן לצמצום הפערים בטיפול במחלת הסרטן, וממשימתו להוביל את המאבק למציאת תרופה וסיוע להבטחת גישה לטיפול איכותי זמין לכולן, בשלב מוקדם שניתן לטיפול.
קולקציית PINK PONY תושק במהלך חודש אוקטובר ותימכר בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובאתר האינטרנט של קבוצת פקטורי 54. 100% מההכנסות ממכירת חולצת האוקספורד (בתמונה) ייתרמו, ובנוסף יתרמו 25% מההכנסות ממכירת יתר קולקציית PINK PONY.
שפים למען אחת מתשע

השף חיים כהן בשיתוף פעולה מרגש, גייס שפים ומסעדות נוספות להעלאת מודעות וגיוס מעגלים לטובת העמותה.
במסעדת "יפו-תל אביב" נצבע הטאבון בוורוד ויוגשו מספר מנות ורודות. בנוסף תתבצע קריאה לסועדים לעגל לטובת עמותת אחת מתשע.
בנוסף, השף עידו פיינר משיק קינוח ורוד במסעדת רוברטה וינצ'י, השפית אביבית פריאל משיקה אף היא קינוח ורוד, במסעדת SOASHI ישלחו רול סגול מתנה בכל הזמנה (עד גמר המלאי) ובקבוצת Taizu יגייסו תרומה של 5 ₪ בתרומה לעמותה מכל קוקטייל ג'סמין שיוזמן במסעדות a וטאיזו.

קורקינטים של LIME עם סרטים וורודים

במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת Lime לעמותה, יתלו מאות סרטים ורודים וכרטיסי מידע על הקורקינטים והאופניים השיתופיים של Lime. מטרת שיתוף הפעולה היא לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, ועידוד תרומה לעמותה.
כרטיסי המידע שמטרתם עידוד רוכבות להיבדק, יקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק ולתרום לעמותת ׳אחת מתשע׳. בדף הנחיתה של ״אחת מתשע״ לצד האפשרות לתרום, יחכה לרוכבות ולרוכבים קוד הטבה לרכיבה ראשונה של 15 דק׳.
קוד ההטבה יהיה תקף למשך שבועיים בין התאריכים: 18-31 באוקטובר.

קולקציית חולצות את בסדר

#אתבסדר בקולקציית חולצות וגלויות מיוחדת בשיתוף פעולה ראשון איתנו.
החולצות נוצרו מתוך רצון להעלות מודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת ועל מנת לעשות ריקליימינג לאיבר שנושא עמו כל כך הרבה מטען חברתי, תרבותי, אישי, נשי ומיני.
10% מהרווחים קודש לעמותה. לרכישה.
כל המצולמות מתמודדות או מחלימות מסרטן השד.
צילום: מעיין דיסקין
אירוע התרמה ב-28/10 בחוף נעורים

בהמשך להצלחת האירוע שהתקיים בחופית בשנה שעברה, נתראה באירוע התרמה שיתקיים ב-28 באוקטובר במנאו, החוף החדש בנעורים.
בתכנית: מגוון דוכנים, הרצאות, מוסיקה טובה והפתעה מרגשת. האירוע מתקיים בהשראת סיפורה האישי של מאי עמרני וביוזמתה. לפרטים נוספים והתנדבות באירוע ניתן לפנות למאי עמרני בטל'- 054-4839891

גם בימים אלו אנו זקוקות לכם/ן

נשים רבות זקוקות לעזרתנו ואתם יכולים לסייע להן יחד אתנו.
עמותת 'אחת מתשע' הינה גוף המתקיים מתרומות הציבור בלבד ולכן נדיבות ליבכם ורצונכם לעזור לנשים המתמודדות עם סרטן השד, ואף לסייע בהצלת חיים - משמעותית מאד! מוזמנים לעגל לטובתנו או לתרום דרך אתר העמותה וכמובן - לשתף.
לתרומות באתר העמותה או בטלפון: 1-800-363-400
 עיגול לטובה - כסף קטן משנה הרבה

עגלו לטובתנו: בכל קנייה בכרטיס האשראי, יעוגל סכום הקנייה לשקל הקרוב. מדובר בתרומה חודשית של שקלים בודדים. לפרטים

עקבו אחר דף הפייסבוק והאינסטגרם של העמותה, שם נעדכן בשוטף את המהלכים שהושקו.
מוזמנות לקחת חלק, להגיב ולשתף!


מערכת ניוזלטר ITnewsletter