חברים יקרים,
 
ניתן כבר לחוש אביב באוויר, וזהו זמן מושלם לשתף אתכם בדברים שקורים בימים אלו בקופלנד בע"מ. אני שמחה לבשר שאחד הפרוייקטים האהובים עלי, אינדיגו תל אביב, מתקרב למועד ההשקה. מדובר במלון לייפסטייל באזור בורסת היהלומים ששואב השראה מהרוח הצעירה של תל אביב. אני נהנית מאוד משיתוף הפעולה בהקמת מלון בבעלות משפחת פישמן. אני בטוחה שמדובר במלון ייחודי שיגדיר מחדש את סצינת הבוטיק והלייפסטייל במלונאות בתל אביב ובארץ בכלל. מדובר בפעם הראשונה שבה חברת ניהול בתי מלון בינלאומית גדולה פותחת בארץ מלון השייך לאחד ממותגי הבוטיק או לייפסטייל שבבעלותה. זוהי פריצת דרך משמעותית לתעשיית המלונאות שלנו!

בקרוב אספר לכם על לקוח נפלא נוסף:
קבוצת אנשי עסקים צעירה ואנרגטית שפותחת את מלון הבוטיק ה"מגניב" ביותר בתל אביב, צמוד לשנקין.
שווה לחכות! www.shenkinhotel.com

הפעם בחרתי לספר לכם על כמה מהטרנדים העדכניים ביותר בתעשיית המלונאות היום:

* טרנד ה"גמילה מטכנולוגיה" שבו מלונות וריזורטים מציעים לאורחים לברוח מהתלות הגוברת שיש לכולנו בגאדג'טים ומכשירים טכנלוגיים למינהם.

* FOOD TRUCKS, הטרנד הקולינרי שמכניס חיים חדשים למחלקות מזון ומשקאות במלונות .

* כמו תמיד, אני משתפת אתכם בהמלצות חמות למלונות בחו"ל – הפעם מלונות שבהם הקסם הוא הפשטות אשר
   נותנת את תחושת התחכום והיוקרה.


אני שמחה לבשר על השקה של הבלוג שלי בXNET תחת קטגוריית העיצוב וארכיטקטורה. בבלוג אשתף אתכם בטיפים וסודות מהנסיון שלי כמלונאית ותיקה, ומהנסיעות הרבות שלי בעבר ובהווה, עם דגש על טרנדים וחדשות ממלונות בחו"ל. אשמח אם תצטרפו, תביעו את דעתכם ותשתפו מהחוויות שלכם.

מקווה שתהנו מהקריאה!
 
מה בניוזלטר זה

אינדיגו תל אביב

אינדיגו תל אביב : עסקים בסטייל  >>


החופש להתנתק >>

גורמה על גלגלים >>

BACK TO BASICS >>
אינדיגו תל אביב : עסקים בסטייל

בעלי עין חדה לפרטים בוודאי שמים לב שבאזור הבורסה ליהלומים ברמת גן נמצא בתנופת פיתוח. בתי אופנה פותחים את שעריהם וחברות מיתוג שוכרות בו משרדים ומוסיפות שיק עדכני. בקרוב ישדרג את השכונה גם מלון לייפסטייל שיעניק לאלו הבאים לעשות עסקים באזור ולמבקרים אחרים בתל אביב אי של יוקרה לברוח אליו בסופו של יום העסקים.
 
אני שמחה לבשר על פתיחתו הצפויה בקרוב של מלון אינדיגו תל אביב. מלון זה הוא החידוש האחרון של מותג הבוטיק אינדיגו השייך לקבוצת אינטרקונטיננטל (IHG). מדובר בפעם הראשונה שבה חברת מלונאות גדולה (כגון הילטון, מריוט, היאט וכו') משיקה בארץ מותג בוטיק / לייפסטייל, עובדה שמביאה אמירה חדשה לתעשייה המקומית.
 
אני גאה במיוחד לשתף אתכם במידע זה כיון שאני שותפה לתהליך הקמתו של המלון הייחודי במשך השנתיים האחרונות. בעבר כבר כתבתי כאן ובבלוג שלי על הייעוץ שאני מעניקה למשפחת פישמן, הבעלים של אינדיגו תל אביב.
 
על עיצוב הפנים של המלון המרהיב אחראי סטודיו מיכאל אזולאי , המתמחה במלונות במסעדות. הסגנון שנבחר הינו שיק יוקרתי ואורבני, שאידיאלי גם לאנשי עסקים וגם למבקרים בחופשה.


חדר אורח עם ציור קיר המאפיין את אזור המלון


חדר אמבטיה אינדיגו תל אביב


המלון יכלול 91 חדרי אירוח מעוצבים, הכוללים חדרי סטודיו עסקיים, סוויטות בסגנון לופט, וכן לובי, ספריה, בראסרי, חדר כושר, קומת ספא שלמה וחדר ישיבות .
כאשר מתכננים מלון בוטיק, יש דברים שהינם ברורים מאליהם –האינטימיות המאפשרת לתת שירות אישי לכל אורח, עיצוב מוקפד ופינוקים לאורחים, אינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון. אחד מתפקידנו העיקריים בחברת קופלנד הינו לגשר בין הסטנדרטים הקפדניים של IHG והצרכים וטרנדים של תעשיית המלונאות הישראלית.
עובדה ידועה היא, שבשנים האחרונות תל אביב הפכה לאחת מעשר הערים הנחשקות והמומלצות ביותר לביקור. אמצעי התקשורת מתארים אותה כעיר צעירה וטרנדית עם חיי לילה תוססים. תדמית זו מושכת אל תל אביב את אורחי העסקים הצעירים. לכן, מלון אינדיגו תל אביב "סקסי" יותר בהשוואה למלונות אחרים של המותג ברחבי העולם. המלון יעמוד בכל הסטנדרטיים הקפדניים של המותג, אך גם יהיה האינדיגו הראשון שבו יש מסעדת גורמה בסגנון בראסרי. על גג המלון אטרקציה יוצאת דופן בארץ בריכה "תלויה" ייחודית שמעוצבת כך שתראה כמו אקווריום שקוף שניתן לראותו מנתיבי איילון. בר המלון גם הוא ממוקם על הגג. הסוד השמור ביותר במלון שייך לקומת הספא המשלבת מגוון של חדרי טיפולים וחדרי לינה - מעין "מלון בתוך מלון" שכולו עוסק בפינוק.
תוספות אלו להנחיות הבינלאומיות של המותג יוצרות מלון שהוא ייחודי בנוף המקומי: מצד אחד, מותג בוטיק בינלאומי, העונה על הסטנדרטים הגבוהים של IHG ומגובה במערכות השיווק החזקות שלהם אשר יעניק למבקרים בו כל מה שצריך על מנת ליצור חווית אירוח מושלמת. מצד שני, המסעדה והבר ימשכו את הקהל המקומי ויעניקו לאורחי המלון תחושה שהם נהנים מכל מה שיש לחיי הלילה של תל אביב להציע.
בחודשים הקרובים, לקראת תאריך השקתו של המלון, אמשיך לעדכן אתכם כאן וגם בבלוג שלי בתובנות לגבי היצירה של הכוכב העולה בנוף המקומי.
הילה זמיר, מנהלת שיווק ומכירות תישמח להענות לפניותכם בכתובת: Hila@telaviv.hotelindigo.com


חזרה לתקצירים >>
החופש להתנתק
בשנת 2013, אני מאמינה שלא ניתן להתכחש לעובדה שהטכנולגיה הינה חלק בלתי נפרד מחיינו ורבים מאתנו אינם יכולים לנהל את חיי היומיום בלעדיה. אימייל, סלולר, סמס, טוויטר, פייסבוק... הרשימה היא אינסופית, ואנו מרגישים צורך להשאר מחוברים בכל מקום וכל הזמן.

אך מה לגבי הבתי מלון שאנו מבקרים בהם? האם הם מתאימים עצמם לרוח הזמן?


Lake Placid Lodge, New York
אחד המקומות המושלמים לגמילה מטכנולגיה


לאחרונה כתבתי על כמה חשוב בבית מלון להציע אינטרנט אלחוטי בחינם, פשוט כיון שזהו שירות בסיסי ולא "פינוק" לאורחים. כל עוד שלבית מלון יש אפשרות להציע את השירות הזה, עליו להיות בחינם. מצד שני, ישנו טרנד נוכחי של בתי מלון המציעים לאורחיהם דווקא לכבות ולהתנתק ממגוון הגאדג'טים הטכנולוגיים שלהם. לטרנד הזה יש שם - גמילה מטכנלוגיה.
 
לאחרונה קראתי כתבה בעיתון הארץ שבה סיפרה הכתבת על סדנאת גמילה מטכנולוגיה שעשתה בחווה ביעד מבודד. סדנאות מסוג זה מאפשרות למבקרים בהם לבלות כמה ימים ללא הודעות סמס, אימיילים, פייסבוק והחיבור לסלולר ולרשתות חברתיות, מתוך תקוה שפסק זמן זה יעזור להם להשתמש בטכנולוגיה באופן מאוזן יותר גם בחיי היומיום. היום, ניתן לחוות גמילה מטכנולוגיה גם בתנאי מלון חמישה כוכבים.
 
טרנד הגמילה מטכנולוגיה הינו כלי מכירות מצוין בתעשיית המלונאות והנופש, המסתמכת עד מאוד על הצורך שלנו "לברוח" מחיי היומיום, ובתי מלון שונים עושים בו שימוש בדרגות שונות. בעוד שישנם כאלו המגדירים "אזורים שקטים" ללא טלפונים סלולריים או מחשבים, ומציעים במקומם פעילויות לילדים, יציאה לחיק הטבע או אפילו ספריות, ישנם בתי מלון שהולכים עד הסוף ומבקשים מאורחים המגיעים אליהם להפקיד בקבלה סמארטפונים, לפטופים וגאדג'טים אחרים המוחזרים להם רק בשעת העזיבה.
 
"חופשת הגמילה מטכנולגיה היא חיובית, אפילו עבור אלו ביננו הצורכים את הטכנולוגיה המתוחכמת ביותר ומרגישים צורך להיות מחוברים כל הזמן" אומרת היועצת האסטרטגית ג'ודי אייבל. "חופשה מתקשורת דיגיטלית (למשך שעות או ימים) יכולה לרענן ולאפשר לנו להיות פרודקטיביים יותר בתקשורת בין-אישית ובעבודה. פסק זמן זה מנקה "רעשים" מחיינו ומאפשר לנו מקום להתחבר שוב לעצמנו, להרגע ולחזור לעולם הדיגיטלי עם אנרגיות מחודשות."
 
אולם, על אתרי נופש המעוניינים לרכב על גל הגמילה מטכנולגיה לדעת כי האיסור על אמצעים טכנולגיים ברחבי הבית מלון אינו מספיק. על בתי מלון אלו להציע לאורחים דרכים אחרות למלא את זמנם. אתרי נופש רבים במיקומים אקזוטיים ומרוחקים מציעים חיבור לחיק הטבע, אחרים משדרגים את שירותי הספא או מציעים פעילויות "לא טכנולוגיות" כגון שיעורי בישול, ספורט מסוגים שונים, סרטים ועוד ועוד...
 
אני ממליצה על הכתבה בנושא מתוך Tablet Magazine 
 
http://magazine.tablethotels.com/en/2013/01/unplugged/


Galapagos Safari Camp, Ecuador

Slow Life Umbria, Italy

Hotelito Desconocido, Mexico


חזרה לתקצירים >>
גורמה על גלגלים
החברים שלי בפייסבוק ודאי קראו פוסט שהעלתי לאחרונה על הטרנד העדכני ביותר בתחום מזון הרחוב – food trucks http://www.facebook.com/copelandltd
 
עד לאחרונה, מזון רחוב היה מונח שהעלה קונטציות של אוכל זול, שמנוני ומהיר שמטיילים הקפידו להתרחק ממנו. כיום, הטרנד הקולינרי הלוהט ביותר בערים רבות ברחבי העולם הינו food trucks - מטבחים ניידים המגישים מנות גורמה במחירים נגישים.
 
שפים ברחבי העולם משתמשים בfood trucks (פוד טרקס) כאמצעי להציע מנות יצירתיות, טעימות ועם ניחוח מקומי להמונים. פוד טרקס הומצאו לראשונה כדרך להאכיל אנשים רבים תוך כדי תנועה, אך הטרנד צמח והתפתח וכיום ניתן למצוא פוד טרקס גם בארועים ופסטיבלים. הם אפילו מדורגים על ידי ZAGAT!
 
עבור מטיילים או נוסעים לצורך עסקים, פוד טרקס הינה דרך נהדרת לחוות את המטבח המקומי ללא המחויבות של זמן וכסף שנדרשת לצורך ארוחה שלמה במסעדה. ככל שהטרנד התפתח, היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיגיע לתעשיית המלונאות.
 
מחלקת מזון ומשקאות במלונות בעולם החלו לאמץ את הפוד טרקס כיון שהם מאפשרים להציע לאורחי המלון חוויה ייחודית, שונה עד מאוד מתפריט הלובי וחדר האוכל. מלונות יכולים להציע אוכל עדכני ואתני ועדיין לשמור על רווחיות – מטבחים ניידים אלו רווחיים בהרבה מחדרי האוכל המסורתיים. ואכן, ניתן לראות שישנם מלונות (בעיקר במרכזי ערים) שהחלו משתמשים בפוד טרקס להאכיל ולהעצים את חווית האירוח. כך הם מנכסים לעצמם את הטרנד שנחשב קול, אורבני והרפתקני.
 
בתי מלון החלו לכלול וואוצ'רים לפוד טרקס שונים ברחבי העיר כחלק מחבילת ההטבות שהם מעניקים לאורחים. במלונות תומפסון בניו יורק אפילו יש concierge מיוחד המוקדש לפוד טרקס! ישנם אף מלונות שייסדו פוד טרקס משל עצמם מחוץ למלון, המאפשר להם להגדיל רווחים על ידי פניה לקהל המקומי ולא רק לאורחי המלון. הדוגמא החביבה עלי הוא מלון JW Marriott בלוס אנג'לס. מדובר במלון יוקרתי המציע אוכל גורמה, שהחל מציע לאורחי הכנסים במלון ארוחת צהריים בצורת פוד טרקס במקום בישיבה בחדר האוכל הרגיל. כך מצא השף דרך ייחודית להראות את ההשראה שהוא מקבל ממגוון המטבחים של הקבוצות האתניות השונות שמאפיינות את לוס אנג'לס (דמיינו פיצה כשעליה תוספות של חומוס ואפונה מצופה ווסאבי...)
 
לפניכם כמה המלצות מהפוד טרקס הפופלריים ביותר. אשמח אם תשלחו לי המלצות משלכם!
 


Skillet מסיאטל. אל תפספסו את מנת הברווז הצלוי עם כוסברה
או את ההמבורגר המיוחד עם ארוגולה וגבינת קמבזולה
Photo - SEAN FLANIGAN FOR TIME



Schnitzel & Things - הורכז לאחרונה כמזון הרחוב מס' 1 בניו יורק!
Photo - DONNY TSANG FOR TIME


Street Sweets מניו יורק.
Photo: www.sweeterynyc.com



חזרה לתקצירים >>
BACK TO BASICS
כולנו יודעים שעולם המלונאות והאירוח הוא תחרותי ביותר, וכל מלון צריך לעבוד קשה מאוד בשביל לשבות את לב אורחיו. בתחום הבוטיק והלייפסטייל, בו אורחים מצפים לבריחה מפנקת מהשגרה ולחווית אירוח ייחודית, בתי מלון פעמים רבות מעשירים את המוצר שהם מציעים לאורח במגוון פינוקים ותוספות – עיצוב עמוס בפרטים, פעילויות ואקסטרות שיעניקו לאורח את התחושה שהוא חווה חווית יוקרה אמיתית.
אך לפעמים, חשוב לזכור את המשפט less is more, כי לפעמים דווקא קו נקי, רגוע ומוקפד מעניק חווית יוקרה מכיוון אחר. הקו הזה מהווה אתגר אמיתי למעצבי פנים - איך יוצרים אווירה עם מעט פריטים? מחשבה מושקעת בכל פרט ופרט ואין הרבה מקום לטעויות.
אספנו בשבילכם כמה מלונות שהצליחו להשיג את ה(כמעט) בלתי אפשרי – ליצור אווירה מעוצבת שיקית עם קווים נקיים.

חברת מלונות הבוטיק Grupo Habita המקסיקאית מצליחה במשימה בכל אחד מהמלונות שלה.
בראיון עבור Hotel Management Network, סיפרו הבעלים Carlos Couturier ו - Moises Micha "המטרה שלנו הינה לקדם בחברה פילוסופיה מסוימת, ולא רק ליצור מלונות. אנחנו רוצים שאנשים יבינו שיצירתיות מועילה לחברה בכלל.
 אנחנו לא בונים מלונות, אלא חוויות
".
מלונות הקבוצה מעוצבים על ידי אדרכילים ומעצבים שונים אך תמיד עם כבוד רב לעיצוב ואומנות, והימנעות מוחלטת מקיטש ועומס של פריטים.



Photos of grupo habita hotels
from: http://archizar.wordpress.com/category/hotels



חדר האוכל במלון Hotel Americano של גרופו הביטה בניו יורק


חדר אורחים במלון Hotel Americano של גרופו הביטה בניו יורק


חדר האוכל במלון גרופו הביטה במקסיקו סיטי


רשת chic & basic מציעה מלונות, הוסטלים ודירות להשכרה בערים מרכזיות באירופה. הדגש העיצוב מצדיק את שם הרשת – פשוט, נקי צעיר ושיק, במחירים שווים לכל כיס. המיקומים המעולים של הרשת בברצלונה, מדריד ואמסטרדם הופכים אותה למבוקשת במיוחד.



חדרי אורחים במלון chic & basic במדריד
קו עיצובי מתוחכם בלבן עם נגיעות של צבע אחד בכל חדר
תמונות מתוך אתר chic & basic


חדרי אורחים במלון chic & basic במדריד
קו עיצובי מתוחכם בלבן עם נגיעות של צבע אחד בכל חדר
תמונות מתוך אתר chic & basic


מלון Dar Hi בטוניסיה, בקצה הסהרה, מעוצב בסגנון ייחודי ביותר ואפילו קצת אקסנטרי, אך שומר גם הוא על הקו המוקפד המקדיש חשיבה לכל פרט. המלון מוגדר כמלון אקולוגי, וככזה הוא נותן מקום של כבוד לסביבה שבה הוא נמצא – המדבר, והעיצוב הוא צנוע ולא גרנדיוזי. הוא מוקף חומה האופיינית לאזור , אך אם זאת ישנו חיבור עיצובי לעולם המודרני. במלון ארבעה סוגי חדרים, כל אחד מהם מעוצב בסגנון אחר לחלוטין.
תמונות מתוך אתר המלון http://www.dar-hi.net/en



חדר אורחים בסגנון the pill house המעוצב כך שידגיש את הנוף המרהיב של הסביבה


ביתני אירוח פרטיים עם קו מעוגל ושימוש בחומרי גלם מקומיים.


חדרי אירוח the dunes המעוצבים כאילו הם המשך ישיר של חולות המדבר


בקצה השני של העולם, מלון Casa de La Flora, בתאילנד, מגדיר את החדרים שלו כ"מסגרת לנוף". ההנחיות למעצב היו "לא להפריע לנוף" ואכן, הנוף המרהיב לים הוא האלמנט העיצובי הבולט ביותר, והעיצוב של כל וילה במלון נועד להעצים את החוויה של הנוף הפתוח.

תמונות מתוך http://www.casadelaflora.com








חזרה לתקצירים >>
 

אני מקווה שנהניתם מהקריאה ושמצאתם את הטיפים מועילים. אשמח מאוד לשמוע את הפידבק שלכם, וכל רעיון או נושא שאתם מתעניינים בו ותרצו לראות בניוזלטר בפעמים הבאות. בינתיים, אתם מוזמנים לקרוא עוד בדף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/copelandltd.

לבסוף, אני רוצה להזכיר לכולכם שהמשרד שלנו עבר לכתובת חדשה ומשודרגת ברח' רוטשילד 31. נשמח מאוד לארח אתכם!




להבטחת קבלת העדכונים השוטפים שאנו שולחים לתיבת האימייל שלכם, אנא הוסיפו את copeland@itnewsletter.co.il
לרשימת השולחים הבטוחים שלכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו כאן
Copeland ltd   רוטשילד 31 תל-אביב   -   רונית קופלנד מייסדת ומנכ"ל   נייד: 0522471253
 


מערכת ניוזלטר ITnewsletter