חברי האיגוד שלום,
ביום שלישי 6/6/17 נערכה הועידה הכלכלית השנתית ה-27 שלאיגוד החברות הציבוריות, במכרז הכנסים של הבורסה לני"ע, שיצרה עניין רבוהעמיקה את הדיון הציבורי בנושא הרפורמה הנדרשת במערכת המס על שוק ההון, גלההנפקות הראשוניות ומערכת היחסים בין הממשלה לסקטור העסקי.
שמחנו לארח אתמול את שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, יו"ר ועדת הכספים משה גפני, מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר,יו"ר רשות ני"ע פרופ' שמואל האוזר, מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב, מנהל רשות המסים משה אשר, מנכ"ל קרן פימי ישי דוידי, יו"ר נאוויטס פטרוליון גדעון תדמור, מייסד אלוני חץ נתן חץ ושורה של בכירים בשוק ההון הישראלי. כמו כן,איגוד החברות הציבוריות העניק אתמול פרס מפעל חיים לפרופ' יוסי גרוס, על תרומתו ארוכת השנים לפיתוח ועידוד שוק ההון הישראלי.
ברצוני להודות לחברי האיגוד על ההשתתפות והתרומה שלכם להצלחת הוועידה, וכן תודה מיוחדת לשותפים שלנו-משרד עוה"ד איתן מהולל& שדות
בנק מזרחי טפחות,הבורסה לני"ע, קסם תעודות סל, מנורה מבטחים חיתום וניהול לאיגוד הדירקטורים וכן תודה לעיתונאי יהודה שרוני על הנחיית הוועידה.
כמידי שנה, הועידה הכלכלית זכתה לסיקור תקשורתי נרחב באמצעי המדיה השונים, ולקראתה גם הפצנו את מגזין 'אחד העם', שכולל ראיון בלעדי ומיוחד עם מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב.
מצורפים לינקים להתרשמותכם.
סקר: ירידהבשיעור החברות השוקלות להימחק ממסחר בבורסה
שר הכלכלה: "נעשה צעדים דרמטייםכדי להפוך את הבורסה לאטרקטיבית"
מנהל רשות המסים: "נכיר בהוצאותהנפקות ראשוניות"
"שוק ההון בבעיה - הזרים לא מסתערים,והישראלים פוחדים"
גפני: "למה בכנסת עושים לילות עלהתאגיד כשצריך להציל את הכלכלה"
גפני: "אםאנחנו חפצי חיים - חייבים להוריד את המס על הבורסה"
האוזר: "לתת הקלות מס למשקיעיםולחברות בבורסה"
יו"ר רשותני"ע מזהיר את המוסדיים: "בהצבעות שכר - אל תהיו קטנוניים"
האוזר לוחץ -מסמן את הגורם שיעורר את הבורסה"זה יהיה כמו מהפיכת הסלולר"
מגזין אחד העם לצפיה ישירה


נשמח לראותכם גם בשנה הבאה
 איגוד החברות הציבוריות


מערכת ניוזלטר ITnewsletter