If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


"כשבאה הקורונה, היו לנו אנשים שנמצאים בשטח, שיוצרים חווית למידה אחרת. מה שהיה חסר, אלה האמצעים, התקשוב, החומרה. המורים שלנו היו ממש אומללים: איך עושים למידה מרחוק כשאין מחשב אישי? הבנו, שאנחנו חייבים להגיב מהר. עם קרן אתנה וכל המפעל הנפלא הזה חילקנו לכל המורים של בתי הספר היסודיים מחשב לכל מורה. אני חושבת שזה יצר מהפכה מיידית."
(
מירי אור גוטפריד, ראש אגף החינוך, יהוד-מונוסון)


שלום לך,

התחלנו את שנת 2021, ולצערנו אנחנו עדיין נמצאים תחת השפעת מגפת הקורונה, ועל אף החיסונים, נראה כי הדרך בחזרה לשגרה עוד ארוכה. 

כמעט שנה שהמורות והמורים נמצאים בחזית המגפה, ומשתדלים בכל כוחם להמשיך לייצר למידה משמעותית גם בתנאים שנכפו עליהם בפתאומיות. 

על מנת להמשיך את הלמידה וכדי שאף ילד לא יישאר מאחור - אנו חייבים לצייד את המורות והמורים בכלים והכשרה המתאימים - ללמידה בתקופת הקורונה, אך גם ללמידה המתאימה ליכולות הטכנולוגיות של העולם במאה ה-21.   

"ארגז כלים דיגיטלי" כולל מחשב נייד וההכשרה מקצועית, ואנו ממשיכים במאמצים להעניק אותו לכמה שיותר מורים בכל הארץ.  

משבר הקורונה השפיע רבות גם על השותפים והתורמים שלנו, וגיוס תרומות בימים אלה הינו אתגר לא קטן.  זו בדיוק הסיבה שאנחנו חייבים את עזרתך! כל תרומה עוזרת לנו להגיע למטרה - להעניק למורות ומורים כלי עבודה חיוניים, שהיום כבר לא ניתן לעבוד בלעדיהם. 

אני מזמין אותך לתרום ובכך לקחת חלק בעשייה של קרן אתנה - למען עתיד ילדינו ועתיד הארץ כולה.  

באיחולי בריאות וחזרה מהירה לשגרה,


אורי בן-ארי
מייסד ונשיא קרן אתנה

לתרומה


נ.ב. לאחרונה התראיינתי ב-"הכל כלול", תכנית בהנחייתה של סיון כהן בערוץ 13, ואני שמח לשתף אותך בחשיפה הארצית שקיבלה קרן אתנה. לצפייה בראיון

If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

This newsletter was sent using ITnewsletter