אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן


מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דוד עם מורות לחינוך מיוחד
בקרית גת לאחר חלוקת "ארגז כלים דיגיטלי"

אוקטובר 2021


שלום לך, 

שנת הלימודים נפתחה, וגם אנחנו בקרן אתנה חזרנו לפעילות שגרתית - הענקת "ארגז כלים דיגיטלי" למורות, מורים וגננות ברחבי הארץ. כבר בתחילת החודש הגענו ועברנו ציון דרך נוסף - 28,458 מצטרפות ומצטרפים לתוכניות השונות שלנו במסגרת "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה בישראל" ב-173 רשויות.  חלוקות רבות השנה התאפשרו הודות לתרומתה הנדיבה של קרן עזריאלי, ואנו אסירי תודה על השותפות שלהם. 

במקביל, אנו מתקדמים עם "מעבדת הדמיון" - כיתת העתיד החדשנית ופורצת הדרך, שתאפשר למידה אפקטיבית ומותאמת לעולם הטכנולוגי בו אנו חיים. ההתעניינות וההתרגשות מצד הרשויות והצוותים החינוכיים עצומה. בימים אלו אנו בקרן אתנה פועלים בארץ ובחו"ל על מנת לגייס תורמים ושותפים, כדי שעוד השנה נשיק את התוכנית במספר רשויות. 

החזון שלנו נותר ומדריך אותנו בעשייה היום-יומית – הענקת מחשב נייד או אייפד עם הכשרה מתאימה לכל מורה בישראל למען העצמתם. אני מאמין שיחד עם שותפינו בהסתדרות המורים, בנק מסד ומשרד החינוך, ויחד עם תורמים ושותפים כמוך, נצליח להגשים את החלום ולקדם משמעותית את מערכת החינוך בארץ - למען עתיד ילדינו ונכדינו.

אני מזמין אותך לתרום ולקחת חלק בעשייה של קרן אתנה. כל תרומה חשובה, ובמיוחד בתקופה זו של הקורונה.

בתודה והערכה,

אורי בן-ארי
מייסד ונשיא קרן אתנה

לתרומה

פתחנו את שנת הלימודים עם הרבה חלוקות!
 

אחרי חופשת הקיץ הארוכה, חזרנו לפעילות עם חלוקות "ארגז כלים דיגיטלי" במספר רשויות. למרות התקווה שנוכל לחזור לטקסים פרונטליים, בגלל הגל הרביעי של הקורונה נשארנו עם טקסי הזום, שהינם לא פחות מרגשים עבור כולנו.
לעדכון המלא

היכן תהיה "מעבדת הדמיון" הראשונה?
 

בחודשים האחרונים, אירחנו בקרן אתנה נציגים וצוותים מעשרות רשויות, מכללות, אוניברסיטאות וחברות בחדר התצוגה של מעבדת הדמיון שבחברת "טוטאלי אינטראקטיב", שבאו לחוות בעצמם את עתיד הלמידה. 
לעדכון המלא

תרומתך הנדיבה היום תעזור לנו להעניק "ארגז כלים דיגיטלי" למורות ומורים.
בעזרתך, יקבלו את הכלים הנדרשים לגדל את דורות העתיד של ארצנו.
לתרומה

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן

נשלח באמצעות ITnewsletter