אם אינך רואה אימייל זה כראוי לחץ/י כאן
If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


למידה חדשנית במעבדת הדמיון


ינואר 2023

שלום לך,

שנת 2023 החלה עבורנו בקרן אתנה במלוא המרץ עם הצבת מטרות ויעדים לשנה הקרובה וחשיבה כיצד עלינו להמשיך ולהתקדם עם החזון להעצמת המורות והמורים בישראל.

אנו נרגשים לראות את מעבדת הדמיון שלנו פועלת ב-22 בתי ספר ברחבי הארץ ולקבל משוב על הצלחה מסחררת בקרב המורות, המורים ובמיוחד התלמידים, שנחשפים ללמידה שלא הייתה קיימת עד היום.

אנחנו עוקבים מקרוב ומלווים את מנהלות ומנהלי מעבדות הדמיון בכל בית ספר, ונדהמים כל פעם מחדש מהיצירתיות של צוותי החינוך ביצירת תכני לימוד רלוונטיים ומערכי שיעור מהפכניים.

אין לנו ספק, שזהו עתיד הלמידה ושמהפכת הטכנולוגיה האימרסיבית עם כל יתרונותיה תחולל פלאים במערכת החינוך.

אני שמח לשתף עמך כמה מהאירועים של החודש האחרון בקרן אתנה וגם מזמין אותך לקחת חלק בעשייה שלנו למען המורות והמורים העסוקים בעיצוב דורות העתיד של המדינה
.
תרומתך בכל סכום תעזור לנו לקדם את "מעבדת הדמיון" ולהקים את כיתת העתיד בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

יחד נזניק את החינוך בישראל לגבהים חדשים!

אורי בן-ארי
מייסד ונשיא קרן אתנה

לתרומה להקמת "מעבדת הדמיון"

מורות ומורים בראש העין קיבלו "ארגז כלים דיגיטלי" הכולל מחשב נייד והכשרה מקצועית

מורות ומורים מבתי ספר בראש העין עם "ארגז כלים דיגיטלי" הכולל מחשב נייד, 120 שעות השתלמות, תיק למחשב וכלים נוספים להעצמתם

מימין: אורית טאטי, ממונה על התקשוב מחוז מרכז, אריאלה איטקיס, מנהלת מחלקת חינוך יסודי, מאיה גורדין, מנהלת מחלקת חינוך על יסודי, שפרה סטרוסקי, מנהלת אגף החינוך, אילן הררי, מנכ"ל העירייה ואורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה

ביום ראשון, ה-29.1.2023 הצטרפו מורות ומורים מבתי הספר בראש העין לתכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" בהובלת קרן אתנה.

עד היום חילקה קרן אתנה מחשבים ניידים (לפטופים), טאבלטים ואייפדים למעל ל-30,500 מורות, מורים וגננות (בהתאם לתכניות השונות של הקרן) ב-3,026 בתי ספר וגני ילדים ב-179 רשויות ברחבי הארץ, יחד עם קורסי הכשרה מקצועיים.

חלוקת ארגז הכלים הדיגיטלי למורות ולמורים בעיר ראש העין התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה ושותפיה: הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, משרד החינוך ועיריית ראש העין. 

הענקת מחשב נייד אישי והכשרה מקצועית למורות ומורים במערכת החינוך מספקת כלי עבודה וידע בסיסיים אך חיוניים לאנשים הממונים על חינוך ילדינו, וזוהי זכות גדולה עבורנו בקרן אתנה לקחת חלק בחיזוק ושיפור מעמדם של המורות והמורים.

זהו גם צעד ראשון בתהליך המעבר אל כיתת העתיד, בו צוותי החינוך מקבלים על עצמם את תפקיד המנטור ומלווים את התלמידים ברכישת מיומנויות המאה ה-21, הכוללות למידה עצמאית, חשיבה מורכבת, פתרון בעיות, עבודה בצוות, פיתוח יזמות, יצירתיות ועוד.
 

ההשפעה של קרן אתנה באמצעות "ארגז כלים דיגיטאלי" עד כה:

ביתן מעבדת הדמיון בוועידת אשמורת 2023

צוות קרן אתנה וטוטאלי אינטראקטיב בביתן מעבדת הדמיון בוועידת אשמורת

ביום ג', 24.1.2023, הצגנו את "מעבדת הדמיון" בביתן שהקמנו בוועידת אשמורת השנתית.

מאות מנהלות ומנהלי בתי ספר, סגניות וסגנים, ראשי רשויות ובעלי תפקידים במשרד החינוך והסתדרות המורים ביקרו בביתן והתרשמו מהכיתה האימרסיבית.

 הביקור כלל התנסות במערכת וחשיפת החזון שלנו לעתיד החינוך.

הביקוש למעבדת הדמיון גבוה מאוד, ואנו שמחים מההתלהבות הנרגשת בקרב נשות ואנשי החינוך והצימאון שלהם לכלים שיהפכו את הלמידה ליותר יעילה ויותר רלוונטית.

אנו ממשיכים לעבוד על גיוס תרומות ויצירת שיתופי פעולה בתחום התכנים החינוכיים בכדי להביא את מעבדת הדמיון לכל בית ספר בארץ.

אורי בן-ארי עם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, וארי שטיינברג מנכ"ל מועדון אשמורת בביתן מעבדת הדמיון

קרן אתנה לוקחת חלק באירוע של ויצו העולמית

אניטה פרידמן, נשיאת ויצו ישראל, אורי בן-ארי ומיראל הקשוריאן, נשיאת ויצו ארה"ב והתורמת לתכנית מעבדת הדמיון בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה

ביום ראשון, 15.1.2023, התקיים ערב גאלה מיוחד של נשיאות ויצו העולמית בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה. קרן אתנה נתנה חסות לאירוע.

במהלך הערב הציג אורי בן-ארי את מעבדת הדמיון ואת החזון של קרן אתנה. נשיאות בארגון ממדינות שונות התעניינו מאוד במיזם ואנו מצפים לשיתופי פעולה רבים כבר בזמן הקרוב.

מעבדת הדמיון הראשונה הוקמה בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה.

לתרומה להקמת "מעבדת הדמיון"

להסרה מרשימת התפוצה לחץ/י כאן
If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

נשלח באמצעות ITnewsletter  |  This newsletter was sent using ITnewsletter