If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


שלום לך,

שנת 2020 עומדת להסתיים, וכולי תקווה, שהשנה החדשה תביא עמה את הקץ למגפת הקורונה וחזרה לשגרת חיינו. 

במהלך שנת 2020, על אף האתגרים שהביאה עמה הקורונה, המשכנו בקרן אתנה את משימתנו - הענקת "ארגז כלים דיגיטלי" למורות, מורים וגננות ברחבי הארץ - במטרה להעצימם ולתת להם כלים חיוניים לעבודתם. 

לשמחתנו, ראינו כי החשיבות בציוד המורות והמורם במחשב נייד אישי עם השתלמות מקצועית מקיפה מחלחלת לכל שכבות החברה הישראלית, אולם ישנה עדיין דרך ארוכה לפנינו, והמשך קיומה של קרן אתנה חיוני יותר מתמיד. 

בתחילת המגפה, בזמן שעשרות אלפי מורים לא היו מוכנים ללמידה מרחוק, מורות, מורים וגננות שכבר קיבלו את "ארגז הכלים הדיגיטלי" ועברו הכשרות מתאימות, הסתערו בכל הכח על השינוי הבלתי צפוי והעניקו לתלמידיהם למידה מעניינת ויעילה - גם מחוץ לכותלי בית הספר. 

במיוחד בתקופת הקורונה, ללא תמיכה של תורמות ותורמים כמוך, קרן אתנה לא הייתה יכולה להמשיך ולהצליח. תרומתך הנדיבה היום תעזור לנו להעניק "ארגז כלים דיגיטלי" למורות ומורים נוספים המחכים להצטרף לתוכנית. בכך, יקבלו את הכלים הנדרשים לגדל את דורות העתיד של ארצנו.

אני נרגש להציג לך את סיכום שנת הפעילות שלנו, ומקווה להמשך שיתוף פעולה פורה גם ב-2021.

באיחולי שנה אזרחית טובה לך ולמשפחתך,


אורי בן-ארי
מייסד ונשיא קרן אתנה

לתרומה

משנים את הלמידה, מחזקים את המורות והמורים


"כבר שנים שאנו, המורים, מדברים על למידה משמעותית והכנסת הטכנולוגיה לכיתה, אך עדיין ממשיכים ללמד בדרך המסורתית. התקופה האחרונה שינתה לחלוטין את המצב הקיים. מחשב הופך להיות לא כלי עזר ללמידה, כי אם הכלי העיקרי בלמידה.

אנו בתחילתו של עידן חדש, עידן המכין את התלמידים לאתגרים של המאה ה-21, ואנו כאן - מתווכים ותומכים. אתגרים אלו של העידן החדש, המועצמים בתקופה הזו של למידה מרחוק בשל הקורונה, דורשים מאיתנו כלים טכנולוגיים שלא תמיד הם מן הנמצא...  להמשיך לקרוא

סוגרים את שנת 2020 עם הפנים לעתיד


אז איך בדיוק מסכמים את השנה שעברה עלינו? שנה, בה העולם נכנס לסחרור אינסופי; שנה שטלטלה כל פינה על פני כדור הארץ?

הייתה זו שנה בה "חגגנו" את בר המצווה של קרן אתנה - 13 שנים של פעילות ענפה במהלכן אנו מתריעים על האתגרים שניצבים בפני מערכת החינוך בישראל - והנה, סוף סוף זכינו לראות ניצוצות ראשונים של אור בקצה המנהרה.  להמשיך לקרוא

סיכום כנס EDUTECH 2020

 
ב-26 לנובמבר קיימנו וירטואלי בשיתוף קרן אתנה וקבוצת "אנשים ומחשבים" בנושא "מהפיכת הלמידה מרחוק: האם היא כאן לתמיד?" 

במהלך הכנס שמענו הרצאות של מומחים בתחום מהארץ ומחו"ל, נחשפנו לכלים חדשים שפותחו לסיוע בלמידה ולמידה מרחוק, ושמענו גם דיווחים מהשטח מפי מנהלות ומנהלי אגפי חינוך ברשויות שונות בהן מורות ומורים קיבלו "ארגז כלים דיגיטלי" לפני או בתקופת הקורונה. 

קפיצת המדרגה שעברנו במערכת החינוך ובכלים טכנולוגיים שפותחו לאחרונה בצל הקורונה מורגשים בהחלט בכל חלקי הארץ.  התרגשנו לשמוע במיוחד ממנהלי מחלקות החינוך, שהצביע על שינוי ושיפור אמיתי בלמידה ברשויות שלהם לאחר שצוותי החינוך קיבלו כלי עבודה אישי. 

חלק מהרצאות הכנס זמינות לצפייה בערוץ יוטיוב יעודי של קרן אתנה. 

מקווים לראותכם בכנס הבא, שיתקיים, אנו מקווים, במתכונת רגילה.
 

תרומתך הנדיבה היום תעזור לנו להעניק "ארגז כלים דיגיטלי" למורות ומורים נוספים הממתינים להצטרף לתוכנית. בעזרתך, יקבלו את הכלים הנדרשים לגדל את דורות העתיד של ארצנו.
לתרומה

If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

This newsletter was sent using ITnewsletter