If you have trouble reading this newsletter, view the web version here


שלום לך,

חג אביב שמח לך ולמשפחתך! 

ערב פסח לפני שנה, היינו בעיצומו של הגל הראשון של מגפת הקורונה. המדינה הייתה בסגר כולל מערכת החינוך, שמצאה את עצמה לא מוכנה לתרחיש, שאף אחד לא דמיין. 

היו אלה המורות והמורים ברחבי הארץ, שהתגייסו בכל כוחם להמשיך ללמד - כמחציתם ללא כלים חיוניים כמו מחשב אישי. למרות זאת, הצליחו המורות והמורים להמשיך את הלמידה בצורה מופלאה, תוך הסתגלות מהירה לתנאים החדשים אותם הכתיבה המציאות. למרות הפערים שנצברו בתקופת הקורונה אצל תלמידים רבים, עשו המורות והמורים כמעט את הבלתי אפשרי במאבקם בחזית, והשיבו לעצמם את הכבוד וההערכה, שמגיעים להם גם בימים רגילים. 

במהלך השנה בצל הקורונה, המשכנו בקרן אתנה, יחד עם שותפינו האסטרטגיים - הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, ותורמים רבים וטובים אחרים - לחלק "ארגז כלים דיגיטלי" למורות, מורים וגננות, ולספק להם את הכלים הבסיסיים הנדרשים ללמידה במאה ה-21. 

במהלך חודש פברואר הצטרפו 71 מורות ומורים בבתי ספר יסודיים במועצה המקומית קרני שומרון לתוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה". בהמשך השנה, יצטרפו מורות, מורים וגננות נוספים לתוכנית ויקבלו מחשב נייד (או אייפד), 120 שעות השתלמות וכלים נוספים להעצמתם וקידומם. וכמובן, המרוויחים העיקריים יהיו התלמידים, שייהנו מלמידה יותר אפקטיבית, מהנה יותר, המתאימה לימינו. 

החזון של קרן אתנה להעניק מחשב נייד והכשרה מקצועית לכל מורה הוכיח את עצמו כחיוני במיוחד בזמן המגפה. אך גם כעת, כשאנו מתחילים לחזור לשגרה, חשוב להמשיך לצייד את הצוותים החינוכיים בכלים אלה, המהווים חלק בלתי נפרד מעתיד החינוך. 

אנו בקרן אתנה ממשיכים בכל הכח במימוש החזון. אני מזמין אותך להצטרף אלינו. תרומתך היום - בכל סכום - תאפשר לנו להעניק מחשבים ניידים והכשרות למורות, מורים וגננות נוספים, שמחנכים את הדורות הבאים של הארץ.
 

בברכת חג פסח שמח וכשר, 

אורי בן-ארי
מייסד ונשיא קרן אתנה 
וצוות קרן אתנה
לתרומה

If you prefer not to receive future email communications from us, please unsubscribe here

This newsletter was sent using ITnewsletter