עמותת "אחת מתשע"

חודש המודעות לסרטן השד - אוקטובר 2020

יקרות ויקרים,

חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, פוגש אותנו השנה בתקופה בה מרבית מדינות העולם, ואנחנו ביניהן, מתמודדות עם הקורונה. למרות זאת, צריך וחשוב לזכור, שסרטן השד, לצערנו, לא נעלם. כ-5400 נשים חדשות מאובחנות מידי שנה עם סרטן השד. כ- 25% מהן צעירות מתחת לגיל 50.
עמותת אחת מתשע ממשיכה לקדם, זו השנה השנייה, במלוא המרץ, את המהלך להורדת גיל הממוגרפיה ל- 40 בסל הבריאות. והשנה, אנחנו צריכות אתכם, הציבור הרחב, יותר מתמיד: עזרו לנו לצבוע את המדינה בוורוד בחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, וחתמו על העצומה הקוראת למקבלי ההחלטות לשים בראש מעייניהם את חייהן של נשות ישראל בכלל, ושל נשים צעירות בפרט.
השנה בשל הקורונה עיקר הפעילות עוברת למרחב הדיגיטלי. העמותה תקיים עשרות הרצאות וסדנאות באמצעות הזום לקידום החשיבות לגילוי מוקדם של סרטן השד. בנוסף העמותה תקדם את המסר דרך קמפיין דיגיטלי נרחב.

שלכן, ושלכם,
סיגל רצין, מנכ"לית

חודש המודעות 2020: מרימות דגל ורוד - מורידות את גיל הממוגרפיה ל-40

עמותת אחת מתשע מובילה מזה כשנתיים את המהלך להורדת גיל הממוגרפיה ל-40, מול סל הבריאות. גם השנה תתקיים פעילות חודש המודעות סביב מסר זה, במטרה לעשות את השינוי המיוחל ולהציל חייהן של נשים צעירות.
במסגרת התקופה הנוכחית המורכבת, ובשל מגבלות ההתכנסות, מתקיימת השנה הפעילות המרכזית שלנו במרחב הדיגיטלי. המהלך השיווקי יכלול מספר שלבים ואתן/ם מוזמנות/ים לקחת בו חלק:

בשלב הראשון התקיים קמפיין "טיזרי" באינסטגרם, שבמסגרתו נשים וגברים, משפיענים ומובילי דעה פירסמו בחשבון האינסטגרם שלהם את המסר #אני מוריד/ה.

חלק מהמשפיענים שהצטרפו למהלך של העמותה

התשובה לכך הגיעה הבוקר (רביעי), באמצעות התשובות שהעלו המשפיענים וקמפיין באנרים שעלה אתמול באתרים – Ynet, Walla ו- Mako תחת המסר - מרימות דגל ורוד, מורידות את גיל הממוגרפיה ל-40. הקמפיין מפנה לחתימה על עצומה, שקוראת לתמוך בבקשה שלנו להורדת גיל הסקר. היכנסו וחיתמו על העצומה.

מוזמנים להצטרף ולתמוך גם ברשתות החברתיות, באמצעות שימוש בפילטר ייחודי שנוצר לטובת המהלך. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הקישור - לצרף את ההאשטג: #מרימות_דגל_ורוד מורידות את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40 ולתייג את העמותה oneinnine@ 

בשבוע הבא יצטרפו למהלך גם קהילות הפייסבוק הגדולות וירימו דגל ורוד בסביבת הקהילה, ישיקו לוגו בשילוב הדגל ויעלו תכנים הקוראים לפעולה. לרגל הצטרפותן, הופק סרטון, שבו מנהלות הקהילות המובילות קוראות יחד להורדת גיל הממוגרפיה ל-40.

המשיכו להתעדכן בדפי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו ולהצטרף אלינו להרמת דגל ורוד כדי להוריד את גיל הממוגרפיה ולהציל חיים!

גשר השמורות בנתניה מואר לרגל חודש המודעות צילום: דוברות עיריית נתניה

הארת בניינים ברחבי הארץ

לרגל פתיחת חודש המודעות, ביוזמת עמותת אחת מתשע הוארו בוורוד בניינים בכל רחבי הארץ, כסמל למאבק במחלת סרטן השד.
למרות משבר הקורונה, נרתמו השנה למיזם ולהעלאת המודעות חברות, ארגונים מרכזיים ורשויות מקומיות, ביניהם, קניון עופר רמת אביב מקבוצת מליסרון, עיריית ירושלים, עיריית באר שבע, רכבת ישראל, עיריית חיפה ואצטדיון "סמי עופר", עיריית נתניה, עיריית רמלה, עיריית רעננה, עיריית כפר סבא, המועצה מקומית קרית טבעון ועיריית ראש העין.
בתמונה: גשר השמורות בנתניה מואר בוורוד. צילום: דוברות עיריית נתניה

שיתופי פעולה עם חברות וארגונים לרגל חודש המודעות

חלק מהשותפים שלנו מהשנים האחרונות ממשיכים איתנו גם השנה, והצטרפו אלינו גם גופים אחרים. 
תיק ורוד של ללין

Laline משיקה תיק ורוד

זו השנה ה-11 (!) שללין מקיימים פעילות להעלאת מודעות וגיוס תרומה לעמותה באמצעות השקת מוצר ורוד. השנה יימכר תיק בד עם סרט ארוך המשלב גם גלויות מידע על שגרת הבדיקות המומלצת.
התיקים ימכרו באתר ובחנויות ללין, במחיר של 19.90 ₪ ו-50% מהרווחים יתרמו לעמותה.
נעדכן בעמוד הפייסבוק של העמותה על מועד ההגעה לאתר ו/או לחנויות.



אריזה ורודה של תה super green של ויסוצקי

ויסוצקי

ויסוצקי השיקה לראשונה, לרגל חודש המודעות, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ויסוצקי ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי, באריזת מוצר ורודה – סמל המאבק בסרטן השד. המוצר הנבחר הינו אחד מהמוצרים המובילים של ויסוצקי בסדרה. המוצר יימכר בבלעדיות ברשת שופרסל במחיר של 21.90 ₪.
כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותה, תעזור בהעלאת המודעות ועידוד נשים ללכת ולהיבדק.

מיניסייט של מטרנה עם המסר לאמהות: אמא החודש חשוב שתדאגי גם לעצמך

מטרנה

זו השנה השנייה שבמטרנה מקיימים פעילות רחבה להגברת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, תחת המסר - "אמא – החודש חשוב שתדאגי גם לעצמך". המסר יקודם על גבי אריזות המוצרים בדף הסברה ייעודי באתר מטרנה, בסרטון ייעודי, בקמפיין TV ובקמפיין דיגיטלי. בנוסף, תקיים החברה פעילויות הסברה נרחבות לנשים מאוכלוסיות יעד שונות בחברה, בעברית ובערבית, באופן דיגיטלי. הפעילות תכלול "לייב" עם מתנדבת העמותה - מאיה פילר אמר. בנוסף תתקיים פעילות לאוכלוסיית הרופאים שמטרנה עובדת מולם ופעילות לקבוצת משפיעניות ומשפיענים שיקחו חלק בפעילויות ההסברה.
ופלים בטעם שוקולד באריזה ורוד העם הכיתוב

ופלים מן


ופלים מן - חברת "מן" הותיקה הצטרפה אלינו השנה כדי לסייע לנו להציל חיים בעזרת גילוי מוקדם. מוצר הדגל של החברה - ופלים בטעם שוקולד, נבחר להוביל את המהלך, ואריזתו נצבעה בורוד, בצירוף המסר "ונשמרתן לנפשותיכן. גילוי מוקדם מציל חיים. לכי להיבדק"
האריזות ה"ורודות", תימכרנה במגוון רשתות שיווק במחיר מבצע של 3 אריזות ב-10 שקלים והרווח ממכירתן ייתרם לעמותת "אחת מתשע".
חולצת ראלף לורן וורודה לרגל חודש המודעות

חברת ראלף לורן

חברת ראלף לורן מקבוצת פקטורי 54, משיקה קולקציית פריטי אופנה "ורודים", לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, זאת כחלק ממהלך של חברת פולו ראלף לורן העולמית. המוצרים יושקו בתחילת אוקטובר וימכרו בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובאתר האינטרנט.
100%מהכנסות מכירת חולצת התרומה (בתמונה) ייתרמו, ובנוסף יתרמו – 25% מהכנסת מכירת יתר הקולקציה של PINK PONY
הכסא המוכר של כתר במהדורה וורודה לרגל חודש המודעות. צילום: ינאי יחיאלי

כתר

חברת כתר משיקה לראשונה מהדורה ורודה ומיוחדת של הכסא המוכר, תחת המסר: "שבי רגע, זה עשוי להציל את חייך". מטרת המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק, בפרט בימי סגר ובשגרת הקורונה.
הכסאות ימכרו ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית והם ניתנים למיחזור מלא בסיום השימוש.

החלה עם המדבקה: רצינו להזכיר לך ללכת להיבדק

חלה עם משמעות

טל אמסטרדם ומאפיות מובחרות במהלך להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. במסגרת המיזם מספר בתי קפה נבחרים ימכרו מידי סוף שבוע חלות, כשעל כל אחת מהן מדבקה הנושאת את המסר "רצינו להזכיר לך ללכת להיבדק" שיפנה לאתר עמותה.
שיתוף הפעולה מתקיים לזכרן של הגר אמסטרדם יצחקי ז"ל ואורית קופרמן ז"ל שנפטרו מסרטן השד.
לקים של רשת נייל סטודיו עם הסרט הוורוד לחודש המודעות

רשת נייל סטודיו

רשת "נייל סטודיו" השיקה קמפיין רשת להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. במהלך יקחו חלק סלבריטאיות ומובילות דעת קהל, אשר יאותגרו במניקור ורוד לצד הסרט המזוהה עם העמותה, תחת האשטאג #לק_מתשע.
בנוסף, תקיים הרשת פעילות הסברתית בתקשורת ותעביר תרומה כספית לעמותה.
קניון עופר ברמת אביב מואר לרגל חודש המודעות לסרטן השד. צילום: אסף לב

קניוני עופר

קניוני עופר חברו אלינו השנה, ויקיימו פעילות רחבת היקף: בשלב הראשון כבר האירו בוורוד את קניון רמת אביב. בהמשך, ישיקו ליין צמיד אופנה ייחוד,י במהדורה מוגבלת, לרגל חודש המודעות, בעיצובה של המעצבת ואושיית הרשת - אתי קובו.
הפריט יימכר ברשת סטימצקי בקניוני עופר וכל ההכנסות ממכירתו יתרמו לעמותה.
תמונה מתוך מסיבת הזום- מסיבה בוורוד

מסיבה בוורוד

כל שנה מפיקה סטייסי שני את party in pink - מסיבת זומבה ענקית עם מאות משתתפות במטרה להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.
השנה בשל הקורונה המסיבה עברה לזום!
ביום שני ה- 5.10.2020 התקיימו שתי מסיבות: בשעה 11:00 ובשעה 17:00 בהן כל המשתתפות רקדו יחד בוורוד: חולצה, כובע, שפתון פרחים – הכל הולך!
ההשתתפות היתה בעלות שבחרה כל משתתפת, וההכנסות יועברו לעמותת אחת מתשע כתרומה.
המסיכה שמשווקת ע

ארנקי עמנואל

רשת האופנה ארנקי עמנואל נרתמת למאבק בסרטן השד ותייצר מסכות בד אופנתיות אשר ימכרו בסניפים ובאתר האינטרנט. כל ההכנסות מהמכירה יועברו במלואן לעמותת אחת מתשע, כשבמקביל ארנקי עמנואל תקדם פעילויות הסברה להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד ברשתות החברתיות.
לרכישת המסיכות באתר ארנקי עמנואל.
קורקינט של חברת ליים עם כרטיס המידע של אחת מתשע

חברת LIME

חברת הקורקינטים השיתופיים Lime יוצאת במיזם מיוחד לרגל חודש המודעות ל סרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה, יתלו כרטיסי מידע על אלפי הקורקינטים אותם היא מפעילה ברחבי מטרופולין גוש דן (בערים: תל אביב, גבעתיים ורמת גן), שיעודדו רוכבות להיבדק. הכרטיסים ייקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק על מנת לתרום לעמותה.

אוקטובר כבר כאן, אז אל תחכי - תיבדקי!

הזמיני עכשיו תור לכירורג/ית שד בקופת החולים שלך

אם אתן עוקבות אחר פרסומי העמותה, אז אתן וודאי יודעות מדוע חשוב כל כך ללכת ולהיבדק. החודש אנחנו גם מזכירות לכן, שהמלצות העמותה לשגרת בדיקות, לנשים שהינן בסיכון רגיל - לקבוע תור לכירורג/ית שד החל מגיל 30 ולבקש הפנייה לבדיקת ממוגרפיה מגיל 40. לנוחותכן, תוכלו כעת, בלחיצת כפתור לקבוע תור בקופת החולים:

להזמנת תור בכללית או בטל' - 2700*
להזמנת תור במכבי  או בטל' - 3555*
להזמנת תור במאוחדת או בטל' 3833*
להזמנת תור בלאומית או בטל' 1-700-507-507

מערך הגילוי המוקדם - עכשיו גם בזום!

בחודשים האחרונים עומל צוות המערך על התאמת התכנים והסבת המערך להדרכה מרחוק, באמצעות מערכת זום. צוות המרצות והמנחות עבר הכשרה מקצועית, וגובשה תוכנית חדשה ומותאמת לרוח התקופה. לקראת חודש המודעות נסגרו למעלה מ- 100 פעילויות בארגונים, חברות, מועצות וקהילות שונות (ועוד היד נטויה), אשר הבינו, שגם בתקופת הקורונה, ואולי במיוחד בתקופת הקורונה, חשוב להמשיך ולשמור על עצמנו ולהיבדק.
פעילויות ההסברה זמינות גם לאחר חודש המודעות ומומלץ לשריין פעילות גם למקום עבודתכם - היכנסו והזמינו פעילות
 תרומה לאחת מתשע

בימים אלו אנו זקוקות לכם יותר מתמיד
בתקופה זו של חוסר ודאות, כאשר נשים רבות זקוקות לעזרתנו, בליווי ותמיכה, אתם יכולים לקחת חלק ולסייע לנו. עמותת אחת מתשע הינו גוף המתקיים מתרומות בלבד. איננו תלויים בגוף ממשלתי ולכן העזרה שלכם משמעותית מאד עבורנו, ועבור הנשים המתמודדות עם סרטן השד.
לתרומות באתר העמותה או בטלפון: 1-800-363-400
 עיגול לטובה

עגלו לטובתנו - בכל קנייה בכרטיס האשראי, יעוגל סכום הקנייה לשקל הקרוב. מדובר בתרומה חודשית של שקלים בודדים. לפרטים


מערכת ניוזלטר ITnewsletter