חברות וחברים יקרים,

הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל פועל כבר מעל לשלושה עשורים להגן על זכויות האדם של אלו אשר המדינה עצמה היא שמפרה את זכויותיהם ופוגעת בכבודם, בגופם ובנפשם - בחדרי החקירות, במעצרים, במאסרים ובנקודות מפגש נוספות שבין נציגי המדינה לבין הפרט.

לאורך שלושת העשורים הללו ניהלנו מאבקים רבים וקשים, וגם רשמנו לא מעט הצלחות והישגים של ממש, כאלה שהביאו לשינויי מדיניות וחקיקה, להעמדה לדין של שוטרים, חוקרים וסוהרים אלימים, ולעשיית צדק עבור קורבנות עינויים ואלימות משטרתית בישראל.

אבל המאבק הזה לא יכול להתקיים ללא התמיכה שלכם. עלויות הייעוץ והסיוע המשפטי לקורבנות, הפעילות הציבורית והמאמצים לשינוי מדיניות, כל אלה מתאפשרים הודות לסיוע ולתרומות שאנו מקבלים מגופים התומכים בעשייה שלנו, ומתרומות פרטיות.

עכשיו, בתחילתה של שנה חדשה, אנחנו עובדים במרץ להרחיב את הפעילות שלנו, ולכן אנחנו זקוקים לתמיכתכם ולתרומתכם. תרומה, בכל סכום, תעזור לנו להציע סיוע משפטי לעוד קורבנות, לקדם שינויי מדיניות ולהעלות על סדר היום עוולות חמורות שאסור שיעברו בשתיקה.

צפו בסרטון שלנו, בהשתתפות פעילות ופעילים שחוו אלימות משטרתית, שהיה לנו הכבוד ללוות ולייצג, ולהשמיע ביחד איתם קול ברור - די לעינויים ולאלימות המשטרתית >>

כן, אני רוצה לתרום

אני מזמינה אתכם ואתכן לחזק את הוועד בתרומה קטנה או גדולה, חד-פעמית או מתחדשת, ולקחת חלק במאבק בעינויים בישראל. הצבנו יעד של 70,000 שקלים, אותם נגייס בשבועיים הקרובים, ובעזרתכם - נעמוד בו. לתורמים 500 שקלים ומעלה, תוענק תשורה מיוחדת - לינק לצפייה ישירה באיכות HD בסרט ״לאה צמל - עורכת דין״, באדיבות הבמאית רייצ׳ל לאה ג׳ונס.

ומה עוד אפשר לעשות? העבירו את המייל הזה הלאה - לעוד כמה חברים וקרובים, ובקשו מהם לתרום; שתפו את הפוסט הזה בפייסבוק, וקחו חלק במאמץ המשותף ובקמפיין. ביחד - נעצור את האלימות המשטרתית והעינויים בישראל.

שלכם/ן,

טל שטיינר

מנכ״לית


מערכת ניוזלטר ITnewsletter